• Anonym (Anonym signatur)

Hjälp mig förstå honom

Hej! Jag pratar med en jättefin kille , jag har frågat om vi kan prata i telefon men han sa att han vill planera sånt innan, varför måste vi planera ett telefonsamtal ?? Vet att han inte är jätteförtjust i att prata i telefon men förstår inte riktigt varför vi måste planera innan, döljer han nåt för mig ?? Jag har även frågat om vi kan bli vänner på fb men han säger att han vill vänta tills vi har träffats han kanske vill vänta för att han har barn annars vet jag inte varför vi matchade ju med  varandra på fb dejting jag vill inte bli hans vän på fb för att snoka jag vill bara kommentera ett hjärta på hans profilbild sen får väl hans vänner och familj tro vad dom vill.

• Svar på tråden Hjälp mig förstå honom
  • Anonym (Hmm..)

Säker på att han är singel? Låter inte så alls.

• Tecum

Kan finnas en rad legitima skäl, telefonfobi, dåliga erfarenheter från tidigare dejter, blyghet, osäkerhet för vad han känner för dig.

Bättre du frågar honom än oss, försök ordna en träff irl snarast.

• Anonym (hejtråd)

Igen...

Du vill kommentera ett hjärta på någon som du inte träffats profilbild. RÖD FLAGG

Anonym (Hmm..) skrev 2025-08-06 17:35:49 följande:

Säker på att han är singel? Låter inte så alls.

Han har sagt till mig iaf att han har varit singel i 2 år men hans ex har kommenterat hans profilbild i november med pussemoji😘
    Anonym (hejtråd) skrev 2025-08-06 17:59:14 följande:

Igen...

Du vill kommentera ett hjärta på någon som du inte träffats profilbild. RÖD FLAGG

Ja eller jag vill iaf gilla hans bild vad är det för fel med det ??  Jag tycker han ser bra ut och jag gillar honom så jag ser inget fel med att gilla en bild du verkar ju vara en känslokall människa som inte visar känslor för någon annat än ilskna känslor... Och isåfall är väl han också redflag då eftersom han skriver godnatt ❤️ till mig varje kväll och puss 😘🥰 m.m
    Tecum skrev 2025-08-06 17:44:32 följande:

Kan finnas en rad legitima skäl, telefonfobi, dåliga erfarenheter från tidigare dejter, blyghet, osäkerhet för vad han känner för dig.

Bättre du frågar honom än oss, försök ordna en träff irl snarast.

Ja jag vet att han är blyg iaf
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-06 18:21:41 följande:
    Han har sagt till mig iaf att han har varit singel i 2 år men hans ex har kommenterat hans profilbild i november med pussemoji😘
    Men snälla, hur naiv får man vara.
    Anonym (Hahaha) skrev 2025-08-06 18:26:18 följande:
    Men snälla, hur naiv får man vara.
    Ja jag har misstänkt att dom kanske fortfarande har nån slags relation med varandra jag vet inte jag vet bara att dom har en dotter ihop så dom måste väl ha kontakt med varandra åtminstone tills dottern är vuxen 
  • Anonym (hejtråd)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-06 18:25:15 följande:
    Ja eller jag vill iaf gilla hans bild vad är det för fel med det ??  Jag tycker han ser bra ut och jag gillar honom så jag ser inget fel med att gilla en bild du verkar ju vara en känslokall människa som inte visar känslor för någon annat än ilskna känslor... Och isåfall är väl han också redflag då eftersom han skriver godnatt ❤️ till mig varje kväll och puss 😘🥰 m.m

och vi vet vad du ärKyss

Uppmärksamhetskåta personer kommenterar profilbilder med hjärtan när de inte ens setts. Den typen av relation blir inte långvarig. Men det är lugnt med det med. 

*in before anmälan av oklar anledning*

• Tecum
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-06 18:21:41 följande:
    Ni ungdomar lägger alldeles för stor vikt vid e-mojer! Han kan inte styra vad exet gör och de kanske är goda vänner fortfarande.

Jag både får och skickar hjärtan till kvinnliga bekanta, även från såna jag knappt känner. Det betyder inget annat än omtänksamhet och en vänlig yttring som är något starkare än "gilla"..
Svar på tråden Hjälp mig förstå honom