Inlägg från: Anonym (hejtråd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hejtråd)

Hjälp mig förstå honom

Igen...

Du vill kommentera ett hjärta på någon som du inte träffats profilbild. RÖD FLAGG

• Meddelande borttaget
  • Anonym (hejtråd)
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-07 01:09:51 följande:
    Han vet inte att jag vet att han bor tillsammans med sin pappa han har inte sagt nåt om det själv jag såg på mrkoll att han bodde ihop med en äldre man och då sökte jag på mannen på fb och då visade det sig att det var hans pappa för pappan hade lagt upp nån bild där det stod s****s gamla leksaksbilar funkar fortfarande efter nästan 30 år och så var det en bild på min flörts dotter (S****e heter han som jag pratar med) Jag har berättat för honom att jag har autism och att jag bor på ett gruppboende i en lägenhet med lite stöd och han vet att jag inte vill ha barn. Sen vet inte jag om han minns att jag har sagt det för det var ganska längesen jag berättade det.
    Han lever ett helt annat liv än dig, Du vill slänga hjärtan på profilbilder och halvt skriver ut hans namn?! utan att ni träffas och förstår inte varför det vore fel. Han kan bo hos sin pappa eller så bor han hos exet. Vad som är tydligt är att ni inte dejtar seriöst utan att du är ett tidsfördriv. Annars hade ni träffats. Han fortsätter för att ni kanske ska kunna ligga senare om behovet uppstår. En seriös person hade träffat dig. 
  • Anonym (hejtråd)

Du är förvånad över att han behöver planera ett telefonsamtal men du kan inte ta en dejt utan att den är inplanerad med flera dagar. 

Svar på tråden Hjälp mig förstå honom