• Anonym (J)

Hjälp mig förstå honom

Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-07 01:09:51 följande:
    Han vet inte att jag vet att han bor tillsammans med sin pappa han har inte sagt nåt om det själv jag såg på mrkoll att han bodde ihop med en äldre man och då sökte jag på mannen på fb och då visade det sig att det var hans pappa för pappan hade lagt upp nån bild där det stod s****s gamla leksaksbilar funkar fortfarande efter nästan 30 år och så var det en bild på min flörts dotter (S****e heter han som jag pratar med) Jag har berättat för honom att jag har autism och att jag bor på ett gruppboende i en lägenhet med lite stöd och han vet att jag inte vill ha barn. Sen vet inte jag om han minns att jag har sagt det för det var ganska längesen jag berättade det.
    Känner personalen på boendet till flirten?
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-07 11:44:38 följande:
    Vad har det med saken att göra? Personalen har ingen rätt att lägga sig i mitt privatliv vill jag bjuda hem nån hem till min lägenhet så har dom inte med det att göra sen får inte mina gäster få ut i basen , personalen får inte gå in i min lägenhet om jag inte vill det och dom får inte lägga sig i om det inte blir väldigt farligt så dom måste ringa polisen typ. Sen får jag ha folk som sover över i min lägenhet ibland men jag kan inte träffa nån kille och bli sambo i min lägenhet för då måste man ansöka om det ifall den personen har rätt till boende och har en diagnos en "normal störd" person utan diagnos kan inte bo på det boendet jag bor på där jag bor är det personer som har autism nivå 1 
    Jag menar inte att de ska stoppa det osv men det kanske är bra att veta, tex för att di riskerar att råka illa ut. Särskilt eftersom du verkar planera att ses hemma hos nån av er redan första gången, bra tex om de har möjlighet att ha lite koll då.
Svar på tråden Hjälp mig förstå honom