Inlägg från: Nanathalie |Visa alla inlägg
  • Nanathalie

BIM september 2025

Anonym (Tredje) skrev 2025-09-09 07:44:52 följande:
    Äl+11 idag. Kanske är något ändå 🥳
    Måste ju vara positivt!!!!
  • Nanathalie
    Anonym (Tredje) skrev 2025-09-10 07:33:01 följande:

Dagens test. Vet inte om jag tycker det ökat något
     clearblue säger inte gravid och premom syns det inget streck på. 
    Jag tycker det är rosa strecket. Vad tror ni? 

Gårdagens 

Dagens

Easy@home var de första som visade för mig i december. Premom var mycket segare. Kan inte tänka mig att detta test är annat än positivt!
  • Nanathalie

Igår upptäckte jag att mina appar räknar olika gällande min ägglossning. Natural cycles säger att jag idag är på äl+4. Fertility friend och premom säger äl+5. Min peak på ägglossningstestet var natten mellan cd13-14. Vad tror ni andra här inne? 😁 vill ju veta när man kan börja testa! Plussade äl+8 mina senaste graviditeter och vill veta så tidigt som möjligt så jag kan ta progesteronvagitorier för att minska risken för ytterligare missfall..

Tacksam för era tankar!

• Nanathalie
    Anonym (Tredje) skrev 2025-09-10 10:30:34 följande:
    Fertility friend ser en en klar ökning. Stämmer också med flyttningen tycker jag. Skulle gått på den 😊
    Tack snälla för att du tog dig tid att titta ❤️
  • Nanathalie
    Siripiri skrev 2025-09-10 21:03:52 följande:
    Börja med vagitorierna nu annars? Har ju visat sig öka implantation och viabel graviditet med några procent även om det är lite ♥️ 
    Får helt fruktansvärda biverkningar 💔 vågar inte ta den för tidigt.. 
  • Nanathalie

Då så. Då är 8dpo här och plusset lyser i sin frånvaro. Så deppigt. Jag har ju plussat på 8dpo tidigare. Ska försöka att inte tappa hoppet än. Sakta sakta försvinner hoppet och orken att faktiskt fortsätta försöka. Känslan att jag fick utskrivet progesteron för att förhindra kommande missfall och istället blir jag inte gravid över huvud taget. 5 månader sedan mitt kemiska och 7 sedan mitt ma. Nu börjar det kännas som om det faktiskt inte kommer att gå. Kan inte hjälpa att känna så. Men vi får hoppas att plusset överraskar mig innan jag kastar in handduken. 😔❤️

• Nanathalie
    Anonym (anonym2026) skrev 2025-09-14 08:46:44 följande:
    Tappa inte hoppet än <3 8 dpo är väldigt tidigt även om du fått positivt då tidigare. Implantationsfönstret är inte stängt än, kroppen kanske bara behöver lite mer tid för att förbereda denna gången.
    Tack för att du tog dig tid att svara mig. Det betyder mycket ❤️ 

9dpo idag och vaknade med illamående och temphöjning. Graviditet? Tänkte jag. Nix! Sa testen.

Du har så rätt i det du skriver men det känns liksom inom mig att jag borde plussa på 8dpo. Hoppas känslan har fel ♥️
  • Nanathalie
    Anonym (Tredje) skrev 2025-09-15 12:16:20 följande:
    Är precis med på samma spår som dig. 
    9 mån efter MA och 7 mån efter kemiskt. Jag kan inte bli gravid längre känner jag. 
    Visst är det helt sämst? Man känner ju att det fungerade innan men nu inte alls? Vad har hänt? Kroppen lyckades ju onekligen innan. Håller fortsatt alla tummar jag kan för att vi snart ska få våra kvarstående PLUS 💚
  • Nanathalie

Jag vet inte vad jag ska tro. Igår tog jag 2 tidiga tester från rfsu och tyckte mig ana något. Imorse var det som bortblåst med ett nytt rfsu tidigt. Blev givetvis helt depp. Har samtidigt tagit easy@home igår men fick inget på dem. Idag på jobbet tog jag detta. Det är svagt, men är det inte något där ändå?

Jag kollar ALLTID testen från spökstreck redan innan jag doppar dem, men irriterande nog gjorde jag inte det Idag. Blir så trött på mig själv, nu kan jag ju lita på detta än mindre än om jag dubbelkollat före jag doppat.

Vet inte ens om det syns här men testar ändå lägga upp det utifall att någon annan ser vad jag ser.

Kvalitén brukar bli då dålig när man lägger upp bilder men varför inte testa tänkte jag. Med/utan blixt.

• Nanathalie
    Anonym (Elly) skrev 2025-09-15 07:42:06 följande:
    Jag tog ett test nu imorse. Ska enligt appen flo ha bim imorgon. Men vet inte när jag ens ägglossade då detta är första försöket och har inte känt av någon specifik ägglossning. Men jag klistrar in bild. Detta är efter ca 2-3 minuter jag tog testet. Ser man nåt. Efter 5 minuter har det blivit starkare.
    Ser positivt ut härifrån!
  • Nanathalie
    Anonym (Tredje) skrev 2025-09-15 18:55:50 följande:
    Skulle inte lita på easyhome med tanke på hur mina test såg ut denna månad. Bifogar bild nedan, 
    Köp något annat test istället ❤️
    Men nej. Åh. Alltså. Det blev starkare nästa test. Jättenervös nu. 
  • Nanathalie
    Nanathalie skrev 2025-09-15 20:04:54 följande:
    Men nej. Åh. Alltså. Det blev starkare nästa test. Jättenervös nu. 
    Glömde bilden

• Nanathalie

Nej men, hallå? Är detta på riktigt? Jag kan inte tro på det här? Får lite panik. Kan det se ut såhär som negativt? Det är ett rfsu tidigt men öppnade det.. Livrädd för att något är knas med testet och att det imorgon är blankt...

Med/utan blixt

• Nanathalie
    Anonym (anonym2026) skrev 2025-09-16 05:10:54 följande:
    Ingen aning men hoppas verkligen det är positivt! Kan du köpa ett cb tidigt digitalt? ❤️
    Ska köpa ett ultratidigt idag... Åh gud mitt hjärta smattrar. Började med progesteronet igår iallafall just in case liksom. Herregud är i c h o c k. Så rädd att det inte ska vara på riktigt och så rädd att att det inte stannar som de andra gångerna. ❤️
  • Nanathalie

Är så chockad. Finner inga ord ens. Men det blev ett plus här 😭❤️ Tack för era grattis!! Plusregnet i september år ju helt magiskt här inne! Lycka till ni andra ❤️
    Lovve123 - 1/9 ➕
    Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖
    Lillrömpa - 1/9
    anonym2026 - 1/9 ➖
    Craigbob - 2/9 ➖
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 ➖
    Hokusookusan - 4/9 ➕
    Blomman1997 - 7/9  ➖ 
    Universitetsbebis - 7/9 ➖
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan - 9/9 ➖
    Lalviv - 9/9
    Jullan00 - 10/9 ➖
    Mololo - 10/9 ➕
    Neksta - 11/9 ➕
    Tredje - 11/9
    Memmis48 - 11/9 ➖
    Miniblomma - 12/9 ➕
    Qwerty1988 - 12/9 ➕
    Errorika - 13/9
    Drömmar22 - 14/9 ➕
    Valentines - 14/9
    Annasandra - 14/9
    Yny - 15/9 ➕
    Loviisa92 16/9
    En som längtar 17/9
    Hoppaspånr1 - 19/9
    Vallmo93 - 20/9
    Elisand - 20/9
    Nanathalie - 21/9 ➕
    lollip0p - 22/9
    Lillkroken - 22/9
    Isa94 - 23/9
    anonym2026 - 27/9
    Juliflicka - 27/9
    Lunyum - 29/9
    Craigbob - 29/9
  • Nanathalie
    RainbowFamilyDreams skrev 2025-09-20 09:40:49 följande:

Officiell testdag idag 20 september. Jag är gravid! Efter en kemisk graviditet via insemination, en misslyckad insemination och en misslyckad färsk återföring. 

Nu har det äntligen tagit sig! Och vi har kunnat meddela kliniken resultatet idag. Nu hoppas vi knytet stannar. 

Lycka till alla ni andra <3

Wooohooo ❤️ Grattis!!
Svar på tråden BIM september 2025