mothertotwo skrev 2025-09-12 08:47:31 följande:
Varning för den som kanske inte vill läsa om min"mens".

Min mens är nog ingen riktig mens. 
 Det började som oxiderat i måndags med lite rosa,  försvann igen mot tisdagen men kom senare på kvällen igen. Fredag idag och har fortfarande oxiderat emellanåt. Men det kommer i omgångar och sen avtar. Det har också lite små klumpar. Men brunt/svart och sparsamt. Det har varit till och från under dagarna och vanliga trosskydd räcker. 

Kan detta ha varit ett fördröjt missfall eller något? Tydligen kan det komma ut som oxiderat blod i små omgångar om kroppen inte registrerat ett missfall tidigare. Jag hade ju två streck på mitt gravtest i juni/juli men inte blött något efter april förrän nu.

Äsch jag spekulerar för mycket😂
Är kanske lite trög men var du gravid i juni/juli? Mina blödningar har varit väldigt annorlunda efter MA så om du inte har gjort vul för att kontrollera om det finns rester skulle det kunna vara det, tänker jag. 
Som referens var min första mens sparsam och kom stötvis, men pågick ändå 5-6 dagar. Andra mensen var väldigt riklig totalt sett men började med brunt, över gick till mörkrött, sen klarrött. Jag vet att jag hade 6mm rester kvar innan första mensen, och att resterna är borta nu efter andra mensen. Bäst svar ger en gynundersökning tänker jag :)