Inlägg från: Anonym (ett gott skrattt åtminstone) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ett gott skrattt åtminstone)

Särbo till sambo

Tecum skrev 2025-08-07 21:03:14 följande:
    Men det helt okej att vara särbo, det verkar passa fler och fler. För mig känns det bra att dela vardagen med den man älskar, att somna och vakna tillsammans. Andra har inte det behovet och det är okej.
    Men jag vill påstå att det är en klar nivåskillnad mellan särbo och sambo vad gäller seriositet.

Som om särbos aldrig sover ihop eller vaknar tillsammans haha...

Nej, det är inte det. Möjligtvis om man kallar sig särbos efter att ha dejtat två månader men det finns många väldigt seriösa förhållanden där parterna inte vill eller KAN bo ihop på heltid. Sen spenderar många särbos veckor i sträck ihop så att de skulle liknas vid KK... jisses

SweeeeeeneyTodd skrev 2025-08-07 19:49:18 följande:
    Och sambo är bara ett finare ord för att leva i synd. 
    When a man loves a woman...
    HE MARRIES HER
    Han knullar henne iaf.
    Anonym (Särbo) skrev 2025-08-07 21:25:09 följande:
    Fy fan vad du är respektlös.

Det trodde jag faktiskt inte om dig.

Nog för att du degraderades mycket då du skrev din fultråd och låtsades vara kvinna, men du blev förlåten av oss medlemmar.
    Den här gången har du skitit i det blå skåpet.

Äg det.

Tänk om du visste vem som döljer sig bakom detta nick...
    Blir lite intresserad av detta drama men också, var ni förvånade? Oskyldig
    Tecum skrev 2025-08-07 21:21:22 följande:
    Om man inte KAN bo ihop, t ex på grund av barn, är det en annan sak. Men då han man inte valt särbolivet utan tvingats till det.

Finns inget som hindrar att kk:s sover och vaknar ihop eller spenderar t ex semestern tillsammans. Det handlar mest om ordval.
    KKs har inget förhållande. De flesta vanliga förhållanden är inte öppna så det knullar när man hittar någon annan intressant. 
    Anonym (Särbo) skrev 2025-08-07 21:32:02 följande:
    Jo, faktiskt är jag förvånad då jag inte upplevt Tecum som en dryg skitstövel tidigare.
    Med tanke på att han ändå fått tillbaka "respekten" som han totalt förlorade med sin fejktråd så borde han tänka på att bete sig.

Den tråden hoppas han nog att alla har glömt men där misstar han sig.
    Tja, nu hittar jag nog inte denna tråd men beroende på när finns det ett "efter" där jag inte är säker på att jag håller med.
Svar på tråden Särbo till sambo