• Anonym (Sär)

Särbo till sambo

Hur länge var ni särbo innan ni blev sambo?

Blev det som ni tänkt er eller ångrar ni att ni blev sambos? 

• Svar på tråden Särbo till sambo
  • Anonym (Särbo)

Vi var särbo i två år, sedan bodde vi ihop i nio.
    Efter elva år sa jag tack och hej och jag garanterar att jag aldrig mer kommer att bli sambo.
    Är numera en lycklig särbo sedan år tillbaka, med en man som (som tur är) också föredrar att ha sin egna vrå.

• Anonym (Pernilla)

Jag var aldrig särbo. Jag har i princip alltid flyttat ihop rätt snabbt . 
    Särbo.är inte riktigt min grej. 

Jag var gift i 15 år och det trivdes jag med väldigt bra.  Sen tog kärleken slut och vi skilde oss. 

Min senaste sambo höll bara i 3 år mest för att han tyckte det var roligare att skicka dickpicks till tonåringar...

• Anonym (Villmer)

Vi var särbo i ett par år. Sen sambo i två år. Sen blev vi särbo igen, pga jobbiga tonåringar.

Sen gjorde vi slut i ett halvår.

Sen var vi särbo i fyra år. Under den tiden gifte vi oss och la handpenning på en ny lägenhet som skulle byggas.

Herrens vägar äro outgrundliga.

• OlleSQ

Särbo 10år. Sambo 5år. Gifta 4år, så 19 år tillsammans

• Anonym (Yepp)

Särbo i snart 11 år och det har funkat hur bra som helst. Vi har pratat om vad som händer om snart 10 när pensionen blir aktuell.
    Verkar som om att vi båda tycker att fortsatt särboliv är att föredra.

• Tecum

Har alltid varit sambo och det är så jag vill ha det. Särbo är säkert bra på vissa sätt med det är bara ett finare ord för kk som man är exklusiv med.

• Anonym (Särbo)
    Tecum skrev 2025-08-07 18:42:33 följande:

Har alltid varit sambo och det är så jag vill ha det. Särbo är säkert bra på vissa sätt med det är bara ett finare ord för kk som man är exklusiv med.

Herregud så dumt!

Inte din första tavla här på sajten visserligen...
  • Tecum
    Anonym (Särbo) skrev 2025-08-07 19:33:04 följande:
    Herregud så dumt!

Inte din första tavla här på sajten visserligen...
    Haha, tänkte väl att vissa överkänsliga skulle bli sura av att säga som det är.

Men vad är skillnaden då?
  • Anonym (Särbo)
    Tecum skrev 2025-08-07 19:39:14 följande:
    Haha, tänkte väl att vissa överkänsliga skulle bli sura av att säga som det är.

Men vad är skillnaden då?
    Är du full eller?
    Du är inte känd för att vara stöddig!

Om du inte fattar skillnaden, i din ålder, då kan jag nog inte hjäpa dig.
    Att förklara en sån sak ska man inte behöva för en vuxen, normalsmart människa.
    Jag kanske har missbedömt dig... skulle nog begripit hur du är då när du satt och låtsades vara kvinna med anonymt nick och avslöjade dig när du råkade skriva med detta.

Jaja, skit samma.

Varför gifter du dig inte, varför bara låtsas vara ett par på riktigt? Vill hon inte eller? Demon
  • SweeeeeeneyTodd
    Tecum skrev 2025-08-07 18:42:33 följande:

Och sambo är bara ett finare ord för att leva i synd. 
    When a man loves a woman...
    HE MARRIES HER
Svar på tråden Särbo till sambo