Råda bot på incels.
Detta var bland det sjukaste jag läst. Är du seriös? Ska kvinnor sympatiknulla med män? varför? vill du knulla med en människa du inte attraheras av? eller är du kanske en sådan som kan knulla vad som helst, bara du får din njutning?
nej det är inte kvinnors ansvar att visa barmhärtighet och erbjuda sympatiknull till män till höger och vänster. det är mannens eget ansvar att hitta en kvinna som vill knulla med dom av fri vilja, utan tvång, utan krav, utan transaktioner.
Jag har sympati knullat kvinnor. Har även blivit köpt av en kvinna för att ha sex med henne. Vill inte egentligen då hon inte var så attraherande. Men jag dog inte. Faktum är att s har en poäng. Mins inte vad dokumentären heter nu då det var jättelänge sedan jag såg den. Men det handlade om 2 länder där alla män krigade mot varandras länder. Efter många många år så tröttnade kvinnorna och de kom överens om att de skulle ge sex till alla män. Det slutade med att männen slutade att kriga och döda varandra. Istället så mådde alla mycket bättre. Kvinnans stolthet samt männens aggressivitet skadar både samhällen samt natur. Detta har hänt faktiskt. Och under den stora tiden i Grekland så hade de sexorgier med allt och alla. Man finner än idag lämningar från deras storhetstid. Och jag tror att det skulle kunna knuta band mellan könen igen (visst viss tragedi förekommer alltid oavsett vilka tider) Men idag sker det mer än normalt. Naturen skulle även den ta mindre skada då bomber och gifter samt gamla fällor inte blir utplacerade i första hand. Jag tror att män vågar erkänna att de behöver kvinnan. Men kvinnan har alltid (förutom i dokumentären faktiskt) har känt sig underlägsna. Men i dokumentären så berättade att kvinnan faktiskt insåg var deras makt låg och de kunde förändra världen genom att inkludera alla män! Självklart fick man neka men då såg dom till att hjälpa till att finna någon som var villig istället. Som det är idag går ju allt bara utför.. Singelmammorna har inte råd med jul klappar, pojkar blir inte män och allt fler äter antidepressiva, främst unga kvinnor som inte få knulla utan lever instängda. Det är en rå verklighet, men det är faktiskt sanningen. Och eftertiden var inte så rå längre.. (enligt dokumentären). Män slutade vara rädda för att bli stadig med en kvinna som legat runt och kvinnor fann de platser de faktiskt trivdes som mest på efter att ha fått barn. Vilket var att vara hemma. Vi ser det i fattigare länder, kvinnan tar verkligen hand om mannen, så länge han kan säkerställa hennes trygghet i form av ekonomi och boende och för deras barn..
Ts låter brutal, men ärligt talat så finns det något realistiskt i det han skriver.. oavsett om du gillar det eller inte.