Han är så otroligt slarvig
Jag oljade faktist altanen idag. Hur gör han det jämfört med hur du gör det? Missar han ställen? eller tar han inte ett andra varv? eller annat?
För att försöka förstå era nivåer.
Jag oljade faktist altanen idag. Hur gör han det jämfört med hur du gör det? Missar han ställen? eller tar han inte ett andra varv? eller annat?
För att försöka förstå era nivåer.
Ja jag lät ju honom olja altanen nu precis med krav på att han skulle läsa på innan. Han såg något klipp och körde på. Resultatet blev en fläckig altan överlag och på 2 platser om ca 2x0,5 meter per område (dvs stora områden) ser inte ens ut att ha blivit oljade med stor kontrast mot angränsande områden. Antar att han tagit där men inte lika många lager som andra platser, eller om träet sög upp det mer där så har han inte bara sett det och lagt på mer.
det blir liksom bara enklare om jag gör allt. inte för att jag är någon supermänniska som kan allt utan bara för att jag anstränger mig att saker ska bli bra. Läser på innan ordentligt och tar mig tiden att göra det ordentligt. Ja det tar väl längre tid för mig att göra grejer men det är ju ändå slutresultatet som spelar roll.. Men det blir ju utmattande i längden och att jag tappar min respekt för honom.
Jag har tvättat bilar för hand och det är jobbigare absolut, men ger bättre resultat så det är värt det. Och som sagt så ville jag bara hjälpa honom med något han brydde sig om, han gör som han vill med sin bil.
går ej att diska allt i diskmaskin, och det är med just de grejerna det är problem.
jag förstår inte varför du känner ett behov att hacka på mig, gå vidare till nästa tråd om du inte har något att tillföra här.
Hur är det victim blaming? Om du eller TS inte gillar vad jag säger är det bara att ignorera. Att propsa någon annan ska tvätta sin bil på ett visst jobbigare sätt än ett lättare är ju bara dumheter.
Gillar du att förfölja människor från tråd till tråd?