Inlägg från: Anonym (kiki) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kiki)

Hon vaxade för mycket

Jag gjorde en brasiliansk vaxning häromdagen och jag brukar alltid spara en trekant, typ lite större, så man inte ser ut som ett barn. Iaf så var det dags igen och saxaren bara körde på. Sedan sade hon "just det va sade du, du ville ha en trekant kvar eller? Eller var det en remsa?". Jag sade, ja precis, trekant.

Sen när jag kom hem var det typ en sne remsa som är typ som en halv trekant, rak på den ena sidan istället för en likbent triangel om ni fattar.

1. Ser inte bra ut. Det är snett.
    2. Det är knappast en trekant, bara nån sne remsliknande grej. (den sitter alltså inte i mitten).

min fråga: Bryr sig killar om det? Ska på dejt idag och jag kanske är konstig, men jag känner mig snyggare/mer som jag om jag har en (större) trekant kvar (inte skitstor alltså, men inte pytte). Som det ser ut nu kan jag inte helt stå för det. 

Vad tror ni killen tänker? Ska jag säga nåt? "Jag brukar inte ha en snett belägen remsliknande halvtriangel" (kommer såklart inte säga det, men känner mig typ inte het)

• Svar på tråden Hon vaxade för mycket
  • Anonym (kiki)
    Motherinlaw skrev 2025-08-13 09:49:09 följande:

Som kille tycker jag att det är sexigare när det är helt rent! 

Hej, förstår men nu var ju inte det frågan :)
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Anna) skrev 2025-08-13 09:57:47 följande:

Väldigt olika vad män föredrar men rent objektivt är det ju sällan snyggt med assymmetri och slarv. Ta bara en pincett och plocka så att det blir rakt? Problemet löst på 5 minuter. 

Tack, ja du har såklart rätt. Ska göra det sen :)
  • Anonym (kiki)

Men även om jag jämnar till det så känner jag att det inte helt är jag. Men jag får väl ändå bara köra

• Anonym (kiki)
    OlleSQ skrev 2025-08-13 10:57:30 följande:

Är det nån kille du dejtar så lär det inte vara nått problem, du kan tom säga precis som det där, vaxaren dabbade sig bigtime.

Är det nån du träffar för natten bara så är de flesta glada för att få leka med dig och mao inget problem.

Är det nån där ser potential och inte kommit så långt så du kan vara helt öppen så kanske... men troligen inte.

Men som alltid, kommunikation är alltid alltid lösningen om det skulle vara en issue för eventuell snubbe.

I värsta fall kan du alltid skämta bort det med ett nallen ringde och jag slant med hyveln... glad att det bara var lite hår som rök... :D

Tack så mycket! Precis den pepp jag behövde. (Det är nummer 3 av dina fall för övrigt).
  • Anonym (kiki)
    Anonym (xxx) skrev 2025-08-13 11:02:12 följande:
    Förstår faktiskt inte problemet. Ska ni verkligen ligga första gången? Om inte, det är inte säkert det blir fler gånger, så varför oroa dig i onödan.
    Sedan har du väl begåvats med en mun så du kan prata. Kan man ligga på första dejten så kan man prata också. Och kan du inte prata, så spelar det ju ändå ingen roll, det är ett ONS.
    Ja ja tough love. Fattar!

Det är inte första gången vi träffas.
  • Anonym (kiki)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2025-08-13 11:29:00 följande:

Bara att jämna till. TS kommer inte att kunna bli nöjd oavsett.
    Jag tror att det är ytterst få killar som kommer att reagera speciellt mycket om dem går ned på en tjej med lite snett snagg där nere... det är helt andra saker man har i tankarna då. Cool

Freddie K skrev 2025-08-13 11:05:10 följande:

Ta en trimmer eller något och rätta till det. Jag själv kan tycka det är snyggt med en trekant eller en liten tofs. .

Tack :)

• Anonym (kiki)

Hallojsan alla! Övervägde att ta bort allt, men har nöjt mig med att se lite konstig ut och jämnat till någotsånär. Men ja, den numera raksträckan är belägen lite till höger sett uppifrån. Suck.

Nåväl, vi hade sex i mörker så han märkte inget. Cool

Lärdom är dock att jag kommer vara SUPERTYDLIG till vaxaren nästa gång för att vara säker på att hon lyssnar ordentligt. 

Kommer inte orka dra tillbaka dock

• Anonym (kiki)
    Anonym (Behöver inte oroa dig) skrev 2025-08-16 10:20:35 följande:

Det har nog ingen större betydelse,  alla ser ju olika ut där nere och alla är ändå vackra på sitt sätt.

Tack Hjärta
  • Anonym (kiki)
    Anonym (J) skrev 2025-08-16 10:36:32 följande:

Plocka bort allt. Så kommer du garanterat bli uppskattad av killarna som får se dig.

är inte mkt där
  • Anonym (kiki)
    Anonym (internaliserade problem) skrev 2025-08-16 15:20:16 följande:
    Den som får ligga kommer inte bry sig ett smack om några få strån som gör intrycket lite snett. Att anta att alla vill ha hårlöst och likställa det med garanterad uppskattning är dock en källa till illamående
    Enig. Och jag fick ligga Skål
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Trevlig) skrev 2025-08-20 15:35:10 följande:

Har svårt att tro att en man som ligger i sängen med dig på väg att ha sex bryr sig om din triangel är lite sned. Jag tror han har ögonen fixerade på den vackra kroppsdelen lite nedanför din triangel Oskyldig

Personligen föredrar jag helrakat. Det är givetvis en smaksak, men jag vet inget vackrare, sexigare och kvinnligare än naken hud hela vägen från ansiktet, ner över brösten, magen och sedan venusberget. 

Om det ojämna håret stör dig så kan du alltid ta bort det, då blir det ingen asymmetri för dig att störa dig på. Lycka till!

Tack! Kanske gör det :) tar bort allt alltså
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Jfr) skrev 2025-08-20 16:45:56 följande:
    Hur gick dejten då? Sprang han eller , när den inte var jämn? 
    Nä det gick bra :)

Vi får se hur det utvecklar sig framåt.
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Adde) skrev 2025-08-20 20:57:41 följande:

Om du känner att du behöver nämna det är det väl bara berätta om det med ett skratt. Jag hade skrattat gott och inte brytt mig det minsta 😄. 

Gemene man hade knappast brytt sig om du inte nämnt det. Förvånansvärt många föredrar rakat verkar det som men det har jag aldrig fattat. Jag vill ha en kvinna  inte en flicka. 

Tack!

Jag är väl nån mesig mellanväg, vill ha kvar trekanten för att känns mig som en kvinna, men vaxar resten.
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Jaha) skrev 2025-08-20 22:02:24 följande:

Inte läst hela tråden men - blir det lite för mycket eller lite eller skevt - so what!
    Raka av och börja om eller låt det bara vara.
    Jag slipper gärna strån i gommen men är verkligen inte den som bangar otrimmad mus.
    Och jag tror nog kvinnor också gärna slipper "hår i maten" faktiskt.
    Att frisera varandra är ett riktigt bra förspel kan jag tycka.
    Och tydligen inte bara jag, hahaha

Tack för pepp!

Frisera som förspel går dock helt bort för mig - speciellt med nån jag ej känner
  • Anonym (kiki)

Nej precis, han nämnde ingenting och jag nämnde ingenting. Jag fixade till det så det blev mer en landningsbana innan men den är fortf sneplacerad, alltså förskjuten åt ett håll. Mindre snyggt, men har inte orkar göra nåt åt det. 

Vi träffades kort efter igen, sen har han varit bortrest.
    'Troligen rinner detta ut i sanden - synd, för det var en speciell person, vi hade en stark connection, men vad göra. Hade lätt kunnat vara kk med denna person ett tag om det inte blev nåt mer seriöst, vilket jag hoppades mest på. 

Men jag är ändå glad, för killen tillförde massor av roliga perspektiv så jag kommer använda denna erfarenhet som en trampolin till nästa nivå i livet. 😊😊😊😊😊😊😊

Svar på tråden Hon vaxade för mycket