Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (kiki)

Hon vaxade för mycket

Jag gjorde en brasiliansk vaxning häromdagen och jag brukar alltid spara en trekant, typ lite större, så man inte ser ut som ett barn. Iaf så var det dags igen och saxaren bara körde på. Sedan sade hon "just det va sade du, du ville ha en trekant kvar eller? Eller var det en remsa?". Jag sade, ja precis, trekant.

Sen när jag kom hem var det typ en sne remsa som är typ som en halv trekant, rak på den ena sidan istället för en likbent triangel om ni fattar.

1. Ser inte bra ut. Det är snett.
    2. Det är knappast en trekant, bara nån sne remsliknande grej. (den sitter alltså inte i mitten).

min fråga: Bryr sig killar om det? Ska på dejt idag och jag kanske är konstig, men jag känner mig snyggare/mer som jag om jag har en (större) trekant kvar (inte skitstor alltså, men inte pytte). Som det ser ut nu kan jag inte helt stå för det. 

Vad tror ni killen tänker? Ska jag säga nåt? "Jag brukar inte ha en snett belägen remsliknande halvtriangel" (kommer såklart inte säga det, men känner mig typ inte het)

• Svar på tråden Hon vaxade för mycket
  • Anonym (Anna)

Väldigt olika vad män föredrar men rent objektivt är det ju sällan snyggt med assymmetri och slarv. Ta bara en pincett och plocka så att det blir rakt? Problemet löst på 5 minuter. 

• Anonym (kiki)
    Motherinlaw skrev 2025-08-13 09:49:09 följande:

Som kille tycker jag att det är sexigare när det är helt rent! 

Hej, förstår men nu var ju inte det frågan :)
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Anna) skrev 2025-08-13 09:57:47 följande:

Väldigt olika vad män föredrar men rent objektivt är det ju sällan snyggt med assymmetri och slarv. Ta bara en pincett och plocka så att det blir rakt? Problemet löst på 5 minuter. 

Tack, ja du har såklart rätt. Ska göra det sen :)
  • Anonym (kiki)

Men även om jag jämnar till det så känner jag att det inte helt är jag. Men jag får väl ändå bara köra

• OlleSQ

Är det nån kille du dejtar så lär det inte vara nått problem, du kan tom säga precis som det där, vaxaren dabbade sig bigtime.

Är det nån du träffar för natten bara så är de flesta glada för att få leka med dig och mao inget problem.

Är det nån där ser potential och inte kommit så långt så du kan vara helt öppen så kanske... men troligen inte.

Men som alltid, kommunikation är alltid alltid lösningen om det skulle vara en issue för eventuell snubbe.

I värsta fall kan du alltid skämta bort det med ett nallen ringde och jag slant med hyveln... glad att det bara var lite hår som rök... :D

• Anonym (xxx)
    Anonym (kiki) skrev 2025-08-13 09:46:08 följande:
    Hon vaxade för mycket

Jag gjorde en brasiliansk vaxning häromdagen och jag brukar alltid spara en trekant, typ lite större, så man inte ser ut som ett barn. Iaf så var det dags igen och saxaren bara körde på. Sedan sade hon "just det va sade du, du ville ha en trekant kvar eller? Eller var det en remsa?". Jag sade, ja precis, trekant.

Sen när jag kom hem var det typ en sne remsa som är typ som en halv trekant, rak på den ena sidan istället för en likbent triangel om ni fattar.

1. Ser inte bra ut. Det är snett.
    2. Det är knappast en trekant, bara nån sne remsliknande grej. (den sitter alltså inte i mitten).

min fråga: Bryr sig killar om det? Ska på dejt idag och jag kanske är konstig, men jag känner mig snyggare/mer som jag om jag har en (större) trekant kvar (inte skitstor alltså, men inte pytte). Som det ser ut nu kan jag inte helt stå för det. 

Vad tror ni killen tänker? Ska jag säga nåt? "Jag brukar inte ha en snett belägen remsliknande halvtriangel" (kommer såklart inte säga det, men känner mig typ inte het)

Förstår faktiskt inte problemet. Ska ni verkligen ligga första gången? Om inte, det är inte säkert det blir fler gånger, så varför oroa dig i onödan.
    Sedan har du väl begåvats med en mun så du kan prata. Kan man ligga på första dejten så kan man prata också. Och kan du inte prata, så spelar det ju ändå ingen roll, det är ett ONS.
  • Freddie K

Ta en trimmer eller något och rätta till det. Jag själv kan tycka det är snyggt med en trekant eller en liten tofs. .

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (fdPåJakt)

Bara att jämna till. TS kommer inte att kunna bli nöjd oavsett.
    Jag tror att det är ytterst få killar som kommer att reagera speciellt mycket om dem går ned på en tjej med lite snett snagg där nere... det är helt andra saker man har i tankarna då. Cool

• Anonym (kiki)
    OlleSQ skrev 2025-08-13 10:57:30 följande:

Är det nån kille du dejtar så lär det inte vara nått problem, du kan tom säga precis som det där, vaxaren dabbade sig bigtime.

Är det nån du träffar för natten bara så är de flesta glada för att få leka med dig och mao inget problem.

Är det nån där ser potential och inte kommit så långt så du kan vara helt öppen så kanske... men troligen inte.

Men som alltid, kommunikation är alltid alltid lösningen om det skulle vara en issue för eventuell snubbe.

I värsta fall kan du alltid skämta bort det med ett nallen ringde och jag slant med hyveln... glad att det bara var lite hår som rök... :D

Tack så mycket! Precis den pepp jag behövde. (Det är nummer 3 av dina fall för övrigt).
Svar på tråden Hon vaxade för mycket