Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Hon vaxade för mycket

Det värsta är väl ändå att hudterapeuten ("vaxaren") inte sa att det blivit fel, inte bad om ursäkt, inte erbjöd rabatt osv. utan lät TS upptäcka det själv när hon kom hem?! Alltså ursäkta? Så gör man väl för fan inte?! Hade ju varit en annan sak om hon sagt att det blivit fel och bett om ursäkt.

Ni som säger att det bara är att jämna till - är ni läskunniga? Hon har hår på ena sidan av blygdvenwt/venusberget och är helt slät på den andra? Ska hon "jämna till" får hon ju ta bort allt? Tänk er att ni av misstag fått en så kallad "side cut" hos frissan, ni vet rakat på halva huvudet och page på andra halvan, ni vet sådär som var modernt flr sisådär 15 år sen, är det bara att jämna till lite då eller? Då får man ju raka hela huvudet om det ska bli jämnt. Oavsett hur TS trimmar eller plockar bort könshår så har hon bara hår på ena sidan? Så hur menar ni?

• Ezmeraldah

Gick till frissan och bad om en jämn page men hon klippte för mycket så jag fick den här frisyren istället. Men vaaad är problemet, undrar ni väl nu? Och vad har ni för smarta tips? Är det bara att jämna till lite med nån trimmer? Eller en pincett? "Alltså orka liksom"? Ska jag verkligen ligga redan på första dejten? Om jag ska träffa för nån bara för natten så spelar det ju ändå ingen roll? Vilka fantastiska tips ni kommer med!!!
  • Ezmeraldah
    Freddie K skrev 2025-08-13 11:05:10 följande:

Ta en trimmer eller något och rätta till det. Jag själv kan tycka det är snyggt med en trekant eller en liten tofs. .

Hon har en remsa på ena sidan av blygdbebet. Hur ska hon "rätta till"? Hur hon än trimmar så ginna det fortfarande bara hår på ena sidan. En trekant tar flera veckor att spara ut.
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 00:09:20 följande:
    Ja? Så är det säkert. Det står också att hon (då) var en saxare. Vaxare nämns icke.
    Orka.
  • Ezmeraldah
    Mayjel skrev 2025-08-14 00:16:17 följande:
    Sluta löjla dig LARS och håll dig till ämnet. 

Sen så har jag inget specifikt råd att ge till TS, mer än att vänta ut det hela då hår alltid växer tillbaka. Möjligen att inte gå med på några intima aktiviteter om du nu skäms såpass för din "hava" därnere. 

Är det inte ganska smärtsamt att vaxa sig förresten? Och dyrt? Epilator funkar annars för samma syfte. Blir åtminstone lite billigare i längden. 
    Jag hade nog tagit bort allt om jag var TS. Annars håller jag med. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 00:16:19 följande:
    Jag läser och tror på vad ts skriver. Du fantiserar ihop egna spår som ingen har skrivit.
    Du är en tönt.
  • Ezmeraldah
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 00:29:31 följande:
    Du är en tant.
    Jag är otroligt tacksam över att jag inte är som du - vadsomhehst är bättre. Ditt beteende i trådarna är sorgligt. Du vill ha uppmärksamhet och det verkar du få eftersom du fortsätter. Du kommer inte åt mig för jag kan klicka bort trådarna och slippa dig - till skillnad från dig som måste leva med dig själv. Jag känner tacksamhet och jag tycker synd om dig. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Värdegrundsfråga) skrev 2025-08-15 18:04:09 följande:

Det är intressant hur moderator plockar bort, du är en tant, men låter du är en tönt stå kvar?

Är det värre att vara en tant än en tönt?

Modereringen sköts automatiskt av ett dataprogram. De inlägg som anmäls tas bort. Det är ingen mänsklig moderator som läser inläggen och avglr om de bryter mot reglerna eller inte.

Personen vars inlägg plockades bort missbrukar systemet och anmäler alla som inte håller med henne. Detta leder till att folk blir avstängda gång på gång utan att ha gjort nåt fel. Några tröttnade och gjorde samma sak mot henne så att hon blev avstängd. 
Svar på tråden Hon vaxade för mycket