• Anonym

Hon vaxade för mycket

Anonym (Kontakta salongen) skrev 2025-08-13 20:01:25 följande:
    1) kontakta salongen och reklamera vaxningen så får de vaxa bort eller snygga till den befintliga remsan alternativt återbetalning då de fuckat upp jobbet de skulle göra.
    2) brasiliansk vaxning brukar väl ändå vara att man tar rubbet
    3) jag hade inte låtit den felaktiga remsan vara kvar utan krävt att salongen vaxar bort allt och sen börjat om från början när det växt ut. 
    4) skriv en recension om att de inte verkar lyssna på kundens önskemål.

Det största problemet med alternativ 1 är att dejten är ikväll och då är det ju bara att säga att salongen fuckat upp om det skulle komma en kommentar. Men som sagt, jag hade inte gjort något själv innan jag pratat med salongen. 
    Men orka...
  • Anonym
    Anonym (En möghunn bet mig i vänster asaballe) skrev 2025-08-14 01:58:23 följande:

Min agenda är att Karens inte ska få ha ett eget forum utan att det ska förstöras.

Det här är inget karen-forum. Visst kan man tro det ibland, men här finns alla typer.
    Att ha som livsuppgift att förstöra något låter bittert och destruktivt.
    Gör något bättre av din tid. Förslag:

Reta lite MAGA-fans och foliehattar, jätteroligt🤣
    Reta högerextremister i forumdelen I&I på flashback eller peddos i forumdelen för sexuella avarter.
    Propagera för prideparader eller vapenförbud i konservativa delar av USA eller Mellanöstern. Det ger effekt kan jag lova! Eller skapa något nytänkande som "abortsammankomster" där flera hundra gör abort samtidigt i typ Alabama. Blir mycket högafflar och lols för dig då😆
    Utge dig för att vilja öppna en drive-in strippklubbskedja StripTheese med arabiska skönheter i varje småstad i Saudiarabien och gotta dig åt alla reaktioner du får.
    Gör det på reddit eller i kommentarsfälten på youtube förslagsvis.
    Ring Jehovas Vittnen i Sverige och fråga om de är extra lyckliga nu över alla naturkatastrofer och krig i världen. Det betyder att det drar ihop sig till den stora slakten där satan mördar alla icke-jehovas snart och vittnena är de enda som överlever och får komma till paradiset och klappa lejon och spisa rötter. Kommer de att erkänna för dig att din död är vad de suktat efter hela livet, att alla dör skrikande i katastrofer och eld? Ja det har aldrig varit en hemlighet tidigare så det berättar de nog gärna för dig. Var inte rädd du kan omvända dig idag, är vad de kommer att säga.

Känns väldigt lamt att lägga tid på de få tråkiga Karens som finns här! Finns så mycket roligare och mer effektfullt att göra som genererar mer upprörda känslor!
    Eller är du trygghetsnarkoman som tänker att allt det där ovan är läskigt och det känns tryggare att reta en och annan lättupprörd Karen-kvinna?
  • Anonym
    Ezmeraldah skrev 2025-08-13 23:49:14 följande:
    Gick till frissan och bad om en jämn page men hon klippte för mycket så jag fick den här frisyren istället. Men vaaad är problemet, undrar ni väl nu? Och vad har ni för smarta tips? Är det bara att jämna till lite med nån trimmer? Eller en pincett? "Alltså orka liksom"? Ska jag verkligen ligga redan på första dejten? Om jag ska träffa för nån bara för natten så spelar det ju ändå ingen roll? Vilka fantastiska tips ni kommer med!!!
    Enda gången man kan jämföra huvudhår med könshår är om man rakar huvudet eller sparar ut max två cm. 
    Och så ville man ha 4mm men det blev en, som växer ut på några dagar. Eller lite längre om man har fullångt könshår och vill ha samma på huvudet.
  • Anonym

Med det menar jag alltså att om ts, eller vem som helst av oss med längre hår än 2 cm, hade fått halva håret på huvudet bortvaxat så hade det varit en betydligt större deal.

Svar på tråden Hon vaxade för mycket