• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Har du erfarenhet av hemligg.se
  • Anonym (Medlem)

Jag är medlem och kan bekräfta att den är den bästa datingsidan jag testat någonsin. Lätt att få napp och få kontakt med människor.

Rekommenderas starkt!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Medlem) skrev 2025-08-16 12:26:34 följande:

Jag är medlem och kan bekräfta att den är den bästa datingsidan jag testat någonsin. Lätt att få napp och få kontakt med människor.

Rekommenderas starkt!

Spännande, den känslan fick jag med när jag besökte sidan. Men när jag löste omdömen, de få som fanns utanför deras egna sida så möttes jag mest av negativa kommentarer såsom scam och falska profiler mm.

Är du man eller kvinna?
  • Anonym (aszj6r)

Jag har varit medlem där ( Man 45 år), kan inte komma på något positivt om den, där jag bor fanns det typ 6 kvinnor och över hälften hade inte varit inloggad på över ett år, dom som fortfarande var online sökte kvinnor/ sökte med sin kk alt sambo/ sökte ingen som mig. 
    Och sen blev jag avstängd från sajten pga okänd orsak, fick inget veta.

• Anonym (Medlem)
    Anonym (aszj6r) skrev 2025-08-16 18:17:29 följande:

Jag har varit medlem där ( Man 45 år), kan inte komma på något positivt om den, där jag bor fanns det typ 6 kvinnor och över hälften hade inte varit inloggad på över ett år, dom som fortfarande var online sökte kvinnor/ sökte med sin kk alt sambo/ sökte ingen som mig. 
    Och sen blev jag avstängd från sajten pga okänd orsak, fick inget veta.

Sedvanliga offerkoftan hos ensamma män. Om det bara finns 6 kvinnor där du bor så söker du givetvis på närliggande orter. Det låter som om du begränsar dig och har låg självkänsla.
  • Anonym (Medlem)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-08-16 12:33:00 följande:
    Spännande, den känslan fick jag med när jag besökte sidan. Men när jag löste omdömen, de få som fanns utanför deras egna sida så möttes jag mest av negativa kommentarer såsom scam och falska profiler mm.

Är du man eller kvinna?
    Jag är kvinna på 47, men ser verkligt bra ut för min ålder. Bra gener gissar jag. Det kan ju ha varit en fördel för mig, men jag upplevde att det var relativt enkelt att få kontakt med "rätt" sorts män där, och faktiskt (trots sajtens namn) inte bara män som var ute efter att ligga.
  • Anonym (aszj6r)
    Anonym (Medlem) skrev 2025-08-16 18:26:58 följande:
    Sedvanliga offerkoftan hos ensamma män. Om det bara finns 6 kvinnor där du bor så söker du givetvis på närliggande orter. Det låter som om du begränsar dig och har låg självkänsla.
    Jag kan ju inte häckla andra medlemmar med meddelanden om deras profil har text som beskriver vad det söker och att jag insett att jag inte ingår i dom.
    Finns även dom som skriver vad dom inte gillar hos män, ska inte heller då skicka meddelanden eller hur?
  • Anonym (ff)

Är inte majoriteten av användarana där lönnfeta gubbar (45+) och andra kåta losers? Kan väl knappast vara lönt för en normal man att hänga där, eller en kvinna för den delen.

• Anonym (Medlem)
    Anonym (ff) skrev 2025-08-16 18:33:42 följande:

Är inte majoriteten av användarana där lönnfeta gubbar (45+) och andra kåta losers? Kan väl knappast vara lönt för en normal man att hänga där, eller en kvinna för den delen.

I mindre utsträckning än på andra appar/sajter skulle jag säga. Har träffat på några riktiga hunks och även män som kan hålla en normal diskussion utan att ämnet glider in på sex. För mig en oas i datingvärlden.
  • Anonym (ff)
    Anonym (Medlem) skrev 2025-08-16 18:44:19 följande:
    I mindre utsträckning än på andra appar/sajter skulle jag säga. Har träffat på några riktiga hunks och även män som kan hålla en normal diskussion utan att ämnet glider in på sex. För mig en oas i datingvärlden.
    Okej låter otroligt, kanske en tidsfråga innan detta ställe också sabbas. Men, den som lever får se.
Svar på tråden Har du erfarenhet av hemligg.se