• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Har du erfarenhet av hemligg.se
  • Anonym (Krister68)

Inget jag rekommenderar. Mängder med kvinnor som vill visa upp sig och sexchatta, men så fort det börjar bli lite allvar så kommer den ena ursäkten efter den andra, och till slut visar det sig att de är upptagna eller bara fega och endast är ute efter bekräftelse och känna sig åtrådda, de har aldrig haft någon avsikt att ses. Relationsstatus och ålder är sånt som det ofta ljugs om. Sen finns det en massa överåriga swingers som flåsar över alla kvinnor under 30-35. Och så har vi de där som bara är ute efter att sitta i forumet och snattra. Skippa Hemligg och gå direkt till BC eller DS, lovar dig det är mycket högre träffratio där.

• Anonym (Medlem)
    Anonym (Krister68) skrev 2025-08-16 21:14:14 följande:

Inget jag rekommenderar. Mängder med kvinnor som vill visa upp sig och sexchatta, men så fort det börjar bli lite allvar så kommer den ena ursäkten efter den andra, och till slut visar det sig att de är upptagna eller bara fega och endast är ute efter bekräftelse och känna sig åtrådda, de har aldrig haft någon avsikt att ses. Relationsstatus och ålder är sånt som det ofta ljugs om. Sen finns det en massa överåriga swingers som flåsar över alla kvinnor under 30-35. Och så har vi de där som bara är ute efter att sitta i forumet och snattra. Skippa Hemligg och gå direkt till BC eller DS, lovar dig det är mycket högre träffratio där.

Det kanske är så att kvinnorna du tar kontakt med inte vill ha just dig?
  • Anonym (aszj6r)
    Anonym (Medlem) skrev 2025-08-16 21:18:54 följande:
    Det kanske är så att kvinnorna du tar kontakt med inte vill ha just dig?
    Såklart inte, dom vill ju ha "Chad" 2 meter långt muskelberg med 20+ cm penis.
  • Anonym (Par 35år)

Vi är medlem på hemligg och har träffat både några yngre par och även haft trekanter med andra medlemmar. Singeltjejer och par har det betydligt enklare att få till det är singelkillar kan jag tänka mig. Så kan varmt rekommendera till andra par iaf. 

Bara en gång har en scammer försökt lura oss. men var noga med att verifiera att ni verkligen chattar med rätt personer innan ni delar för mkt privat om er själv. Men så är det väl alltid överallt.

En kul grej ang scammern. killen som utgav sig för att vara ett par som försökte lura oss gav vi igen på. Skapade en ny profil och raggade upp honom. Såg till att han åkte till en annan stad, tog in på ett dyrt hotell och köpte skumpa till rummet. Sen ghostade vi fanskapet. Han var inte nöjd. 😂

• Anonym (Jenny.)

Slöseri med tid. Ger mig absolut inget mer än förlorad tid.

• Anonym (Par 35år)
    Anonym (Jenny.) skrev 2025-08-16 22:34:02 följande:

Slöseri med tid. Ger mig absolut inget mer än förlorad tid.

Vad är du ute efter då? Som tjej borde det vara lätt?
  • Anonym (Jenny.)
    Anonym (Par 35år) skrev 2025-08-16 22:46:41 följande:
    Vad är du ute efter då? Som tjej borde det vara lätt?
    Om man enbart ser till kvantitet så är det inga problem men vill man ha någon form av kvalitet så är det bara att glömma för skulle det finnas ett guldkorn så drunknar han/hon i mängden av desperata knäppgökar. 
  • Anonym (Par 35år)
    Anonym (Jenny.) skrev 2025-08-16 22:51:29 följande:
    Om man enbart ser till kvantitet så är det inga problem men vill man ha någon form av kvalitet så är det bara att glömma för skulle det finnas ett guldkorn så drunknar han/hon i mängden av desperata knäppgökar. 
    Kanske ingen sida jag skulle leta en ny partner på men vill du träffa nån att dejta och ha sex med ska du nog inte ge upp. För att sålla bort de värsta dårarna sök ett par eller låna en man eller kvinna från ett annat par. 
  • Anonym (Mest par)

Jag skulle säga att sidan är seriös, men min upplevelse att det är mest par som hänger där..

• Anonym (Jenny.)
    Anonym (Par 35år) skrev 2025-08-16 23:01:49 följande:
    Kanske ingen sida jag skulle leta en ny partner på men vill du träffa nån att dejta och ha sex med ska du nog inte ge upp. För att sålla bort de värsta dårarna sök ett par eller låna en man eller kvinna från ett annat par. 
    Vad får dig att tro att jag behöver en skitsidan som hemligg.se om jag vill ha en sexkontakt var bara inne på sidan av ren nyfikenhet och konstaterade snabbt att det som sagt var en ren skitsidan. 
Svar på tråden Har du erfarenhet av hemligg.se