Inlägg från: Anonym (M50) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M50)

Nöjd att bli tillfredsställd med händer..

Skulle du som kvinna vara nöjd att få dina behov tillfredsställda med hjälp av en partners händer. Säg att han har problem med potensen. Du kommer med hjälp av händer och leksaker men väldigt sällan du får känna "något" i dig. Skulle du sakna det? Skulle du söka "det" på annat håll? Hur mkt betyder en hård erektion i ditt förhållande? 

• Svar på tråden Nöjd att bli tillfredsställd med händer..
  • Anonym (M50)
    Anonym (f) skrev 2025-08-18 13:00:04 följande:

Är leksaker förbjudet eller vad?

Nej inte alls.  
  • Anonym (M50)
    Anonym (Cc) skrev 2025-08-18 13:14:35 följande:

Nej, problem med potens tyder på att något inte står rätt till med mannen på nåt sätt. Antingen porrskadad eller ohälsosam med levernet i övrigt, fysiskt eller psykiskt. 

En normal man med ett sunt lyckligt liv får inte problem med sin potens. Åtminstone inte som ung eller i medelåldern.

Stämmer det verkligen?
  • Anonym (M50)
    Anonym (Cc) skrev 2025-08-18 13:35:55 följande:
    Om du känner till nån anledning utöver de jag redan uppgett för potensproblem i yngre ålder så berätta det då.
    Det vet hon ju om, hon är ju inte blind och vi har ju sex även om jag har svårare att få och framförallt behålla erektionen utan mina sildenafil. Hon säger att hon är nöjd med hur vi har det och hon får mycket tillfredsställelse då jag gillar att ge. Ibland använder hon en dildo som hon rider hårdare och längre än jag klarar av och då ser det ut som behovet av en hård kuk finns. 
  • Anonym (M50)
    ResanTillMelonia skrev 2025-08-18 22:26:21 följande:

Jag är nöjd med att bli tillfredsställd med mina egna händer. Eller leksaker. i enrum.

om han inte vet hur man gör för att komma åt g-punkten. Then were talking

Nyfiken, är du i ett förhållande? Du vill tillfredsställa dig själv i enrum? 
  • Anonym (M50)
    Anonym (m) skrev 2025-08-19 14:50:05 följande:

För mig så är det vanlig penetrering som är grejen med sex med en man. Komma är inte så viktigt, det kan jag fixa på egen hand.

Hur viktigt är det med själva penetreringen? Skulle en dildo kunna vara ett substitut eller krävs en "levande" kuk för att du ska känna dig nöjd så att säga? 
  • Anonym (M50)
    Anonym (edison) skrev 2025-08-19 05:53:00 följande:

Förstår inte varför ni som skriver i tråden inte svara på hans fråga. Skulle ni nöja er med att bli tillfredsställda av att bli smekta? istället börjar ni skriva om varför TS inte kan/vill ha samlag. det var ju inte det som var frågan!

Jag ska ge dej ett ärligt svar! Tycker ärligt talat att samlag inte ger mej speciellt mycket . Föredrar smeksex alla dagar i veckan. Så jag skulle vara mer än nöjd med det! Önskar det fanns fler män som dej!

Tack för förtydligandet kring frågeställningen. 😊
Svar på tråden Nöjd att bli tillfredsställd med händer..