Stör mig på personer som inte har facebook
Ja, det gör jag. Är det fler personer som stör sig på detta?
Ja, det gör jag. Är det fler personer som stör sig på detta?
Det är bara panchisar som har Facebook numera. Nej, jag stängde mitt konto för gott 2017 och många har gjort detsamma. Varför ska man störa sig på att folk inte längre hänger på en omodern plattform?
och jag stör mig på folk som inte använder VHS =P
Nej, det kan jag inte påstå att jag gör. Har det förvisso själv men det finns ju många goda skäl till varför man inte skulle ha Facebook tänker jag. Vad är anledningen till att du stör dig på det?
och jag stör mig på folk som inte använder VHS =P
Jag har inte Facebook. Varför stör du dig på detta? Ibland blir jag själv störd på att vissa saker bara finns på Facebook. Nuförtiden brukar det dock vara Instagram som gäller bland medelålders folk så mycket som tidigare fanns på Facebook har flyttat dit.
Jag stör mig på att jag har Facebook.
Jag stör mig på att jag har Facebook.
Det är bara panchisar som har Facebook numera. Nej, jag stängde mitt konto för gott 2017 och många har gjort detsamma. Varför ska man störa sig på att folk inte längre hänger på en omodern plattform?
Jag skaffade mig aldrig skräpet för min del.
Dock sen skapade jag ett fake konto för komma åt vissa saker, används kanske nått år emellan.
Komiskt nog så skulle jag titta på någon facebookgrupp om hur de gråter över SVT/SR inte är oaprtiska, och hur de pekar på massor av saker, men inte ett enda av dessa är anmälda att inte vara opartiska(Skit komiskt.) som någon hade gett, och då var man tvungen att logga på igår.
Och då möttes jag av flera betalningsalternativ, och nått mer skräp, tänkte har det blivit så illa nu.
Förstår inte ens vad man ska ha facebook till, ha en massa vänner som man inte bryr sig om speciellt eller ens alls.
Det mest tragiska med facebook är dock folk förskönar sina liv och hur lyckliga de de är, och så fina saker de gör, äter eller vad det nu må vara.
Nej, det kan jag inte påstå att jag gör. Har det förvisso själv men det finns ju många goda skäl till varför man inte skulle ha Facebook tänker jag. Vad är anledningen till att du stör dig på det?