Inlägg från: Anonym (Skala) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skala)

Fem personer men konstig läggning

KimLinnefeldt skrev 2025-08-21 13:51:16 följande:

Det är nog olika personer. En del är pingstvänner, andra är jehovas, och några är bara supermoralister.

Jag blev lite besviken när jag såg din kommentar, tycker att du brukar vara relativt vettig. Jag tänker att du nog är väldigt mycket i din egen bubbla nu, som nog är mer sexuell än många andras. Det är ditt normala Men jag är ganska övertygad om att det finns en enorm skala från att vara "supermoralist" till att hålla på med partnerbyten och trekanter. Mycket av det som skrivs här är helt otänkbart för mig och jag trycker ibland tumme ner. Jag är varken supermoralist eller religiös. Det är inte svart eller vitt. Jag är bara på en annan del av skalan än du.
  • Anonym (Skala)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-08-22 15:47:32 följande:

Ja ni får ju tycka vad ni vill. Varje gång jag får tummar ner på nåt jag skrivit så ska ni iaf veta att jag tänke: oj bara 4 incels som klickat in på min tråd idag😂

Haha, då får du nog börja tänka 3 incels och 1 karen, för jag är ta mig tusan ingen incel.
  • Anonym (Skala)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-08-22 16:34:43 följande:

Om en vän till dej berättar om en trekant. Är det första du säger då: Men guud det där är ingenting för mig! 

Det är ju typ samma som när du ger en tumme ner till nån som skrivit om det här. 

Om en vän till mig började prata om en trekant och beskrev det, så skulle jag tycka att personen var otroligt gränslös. Mycket möjligt att jag sagt att det inte var något för mig. 
  • Anonym (Skala)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-08-22 17:16:49 följande:
    Är du djupt kristen el? 
    Har svarat på det i inlägg 29.
  • Anonym (Skala)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-08-22 17:42:46 följande:

Sorry såg inte det. Men vad är det som gör att du skulle reagera så starkt då? 

Tror faktiskt du är ganska ensam om att inte kunna prata om sex med en nära vän.  

Jag tror de flesta hade blivit mycket besviken på dig om de delat med sig av något och får kastat i ansiktet att man är gränslös. 

Ingen fara!

Jag tror tvärtom, att du är ganska ensam om att börja prata trekanter med vänner. Nu är jag en gammal Karen på snart 38, men har aldrig varit i en grupp där folk börjat prata så, trots att jag levt ett väldigt socialt liv och har många goda vänner. Men det är väl olika i olika kretsar. Men jag tror helt klart att det bara är på din del av skalan där man pratar på det sättet. Och att de flesta inte gör det.
Svar på tråden Fem personer men konstig läggning