Inlägg från: Anonym (Sålänge) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sålänge)

Fem personer men konstig läggning

Fjäril kär skrev 2025-08-21 10:37:32 följande:

Well.. jag har varit här sedan sajten startade och jag kan bara konstatera att det finns folk till allt..  tumme ner kommer på det mest märkliga inlägg ibland där det finns exakt noll anledning till det..  en fråga om barnvagn kan få 4 tummar ner...  nån vill dela sin berättelse om förlossning och får 5 tummar ner... en tråd om vad folk äter till middag som pågått i flera år har hundratals tummar ner ...  ja you name it ... Vad det än är så kommer alltid nån viktigpetter från pk-maffian och trycker tumme ner 

Om du varit här så länge lär du kanske själv ligga bakom en hel del nedtumningar, eller?
  • Anonym (Sålänge)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-08-22 08:00:51 följande:

Har sett en admin skriva att den önskade att sexkategorin försvann för det fanns så mkt sjuka människor som skriver där. 

Älskar också när vissa skriver: ?det här är ett seriöst familjeforum?Men majoriteten av inläggen består och löjliga ordlekar som är så sjukt oseriösa. 

Läste några andra trådar nu på morgonen både nystartade och äldre. Alltid dessa 5 tummar ner. Är ju garanterat samma fem patetiska personer/incels. 

Ordlekar är en helt annan sak än snusk och perversiteter,
  • Anonym (Sålänge)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-08-25 22:19:07 följande:
    Det du inte förstår är att många, kanske till och med de flesta knappast ser detta som ett familjeforum. Jag är t.ex. här enbart för sexkategorin och skulle aldrig komma på tanken att tipsa mina barn el släktingar om denna sajt.
    Så namnet på forumet signalerar inget speciellt för dig?
Svar på tråden Fem personer men konstig läggning