Anonym (O) skrev 2025-08-26 19:36:27 följande:
Det finns nog många som vill diskutera lite mer vaniljsex än bdsm. Har verkligen inget emot folk som gillar bdsm men att regga sig på ett sånt forum när man har noll intresse verkar märkligt.
Det är ett underforum som ändå finns här och det ska användas för de som önskar det utan att prussiluskemobbarna kommer och förfärar sig över att det finns de som vill prata trekant, oralsex eller annat vanilj samt "vanilj plus".
Man får helt enkelt acceptera att det finns forumdelar som inte tilltalar en. Allt på ett forum kan inte passa alla. Istället för att försöka förstöra så är det så enkelt som att de flesta av oss inte uppsöker de trådarna som vi inte finner intressanta eller kul för stunden. Vi uppsöker heller inte forum där vi blir äcklade och förfäras och försöker förstöra dem för de som gillar dem.
Så enkelt, men vissa älskar att hata och trycka ner folk som är annorlunda än de själva. Det är tragiskt.
Jag hoppar över ditt snack om att regga sig på forum inriktade på saker man inte är intresserad av, ovidkommande.
Jag söker definitivt inte upp sexdelen på FL men rubrikerna syns. Då får jag se test av bästa cuckstolen, män som älskar att prata om sin string, flåsgubbar som fantiserar om trekanter dom aldrig kommer att ha osv. Det är okunnigt, skruvat och ärligt talat rätt äckligt skrivet om ett så trevligt ämne som sex. Om folk vill skriva om sånt så rör det mig inte i ryggen, jag vill bara inte behöva se det. Det är allt. Hat och trycka ner har inget med det att göra, håll känslorna i styr nu.