Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

Distansförhållande

Han har ju sin familj i smsamma stad, låt honom sova över där första helgen!

Du vet ju inte om ni klickar! Det kan vara han eller du eller ni båda, som inte känner för att fortsätta!

Blir jobbigt då om det är planerat att han ska sova över och det inte fungerar. Gå en promenad så slipper ni ta det stela i början på lokal och sedan går ni till något trevligt ställe. 

• Anonym (G)

Klickar man på riktigt hittar man sätt att på lång sikt bo ihop. Men visst är det jobbigt att ha långt till den man gillar!

• Anonym (G)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-22 17:48:13 följande:

Kanske är jag som är fånig men han är 28 och är 33 men det kanske inte är så stor åldersskillnad det kanske funkar ändå är bara rädd att han tycker jag är en tant haha 😂

Bra att det inte är större åldersskillnad! Om ni passar för varandra så kommer den åldersskillbaden inte att spela någon roll.
  • Anonym (G)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-22 17:47:00 följande:
    Ja jo kostar ju dock ganska mycket att bo på hotell några nätter jag har inte råd att bo på hotell om jag hälsar på honom iaf.. Jag kommer nog inte flytta till Småland iaf, jag känner ingen där och har inga vänner eller så där förutom honom 
    Om ni är tillsammans eller är på väg att bli det, så finns det väl ingen anledning att bo på hotell för dig? 

Det klart att om du är osäker kanske du kan ta in oå vandrarhem?
  • Anonym (G)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-25 17:01:14 följande:
    Ja jag hoppas iaf att vi kan träffas 1 gång i månaden eller kanske var tredje vecka eller nåt sånt ☺️ jo sms och Facetime går det också men det är ju inte samma sak som att träffas i verkligheten men vi får hitta nån lösning som passar båda ☺️
    Eftersom killen ursprungligen är från staden där du bor kanske chansen finns att ha mn om några år flyttar hem igen. Han flyttade ju för jobbets skull.

Men för att ett distansförhållande ska fungera behöver båda vara mycket engagerade i förhållandet, så att det är värt uppoffringen.
Svar på tråden Distansförhållande