Inlägg från: Anonym (Rosie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rosie)

Distansförhållande

Anonym (000anonym) skrev 2025-08-24 15:49:01 följande:

Ni som har distansförhållande har ni sex och är intima när ni väl träffas ?? Jag förstår att man såklart inte bara har sex och myser man kan ju ta promenad, fika, picknick eller bara ta det lugnt men man saknar ju närhet om man inte har träffats på länge. Min mens krånglar dock och vet inte riktigt när den dyker upp om den gör det (jag har pcos så den är ganska oregelbunden och kommer inte varje månad) ska man planera in att träffas när man inte har mens? Jag känner mig ofräsch och äcklig när jag mens så vill helst inte ha sex då 

Jag och min man hade långdistans i fyra år. Vi bodde dessutom i olika länder och kunde inte ses särskilt ofta, men det är klart att vi ofta hade sex när vi väl sågs. Men grejen var ju att vi hade sex för att vi älskade varandra och VILLE ha sex. Det fanns ju inget tvång, och det var ju ingen katastrof om jag råkade ha mens precis när vi sågs. Man kan ju ändå mysa och ha det trevligt tillsammans och vår relation var ju mer än bara sex. Skulle aldrig dejta nån som enbart såg mig som ett hål, liksom. Hade min man börjat gnälla pga att vi inte kunde ha sex hade vi såklart aldrig gift oss. 
Svar på tråden Distansförhållande