Inlägg från: Anonym (r) |Visa alla inlägg
  • Anonym (r)

Distansförhållande

Du gick vidare snabbt va?

• Anonym (r)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-24 15:44:51 följande:

Hur ska man hinna träffas ?? Han jobbar ofta på eftermiddagar och kvällar nästan varje dag  men man kanske planera så han kan ta ledigt några dagar, han kan nog bestämma sitt schema lite som han vill eftersom han är chef. Han har sagt att han vill träffa mig och jag vill träffa honom också jag vet att han kommer hem till jul iaf men det är ju 4 månader dit vill träffas nåt snart eller i höst också inte bara skriva i all evighet 

Klart du kan!
  • Anonym (r)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-24 16:30:59 följande:
    Vad menar du att jag kan ?? Att jag kan fråga om han kan ta ledigt från jobbet ?
    Att du kan skriva för evigt
  • Anonym (r)

menar du att ni pratat på facetime? Foten i munnen

• Anonym (r)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-25 17:01:14 följande:
    Ja jag hoppas iaf att vi kan träffas 1 gång i månaden eller kanske var tredje vecka eller nåt sånt ☺️ jo sms och Facetime går det också men det är ju inte samma sak som att träffas i verkligheten men vi får hitta nån lösning som passar båda ☺️

Detta är verkligen en kvinnlig version av långköraren med 9000 inlägg. Exakt på pricken med nojor, dejta seriöst.

• Anonym (r)
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-27 21:10:35 följande:

Känner att vi funkar på liknande sätt också för han har adhd och lätt autism och jag har add och lätt autism så vi förstår varandra och det känns skönt har nog insett att det aldrig kommer funka för mig att dejta en "normal" kille  behöver träffa nån som accepterar mig och mina diagnoser som jag är och som förstår varför jag t.ex tycker det jobbigt med ögonkontakt och plötsliga förändringar och så

Är inte denna kille en plötslig förändring från förra veckan? honestly
  • Anonym (r)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-29 08:42:48 följande:
    Jaha och vad spelar det för roll om det är nu är samma person då ?! Har du seriöst inget bättre för dig än att stalka mig på familjeliv ?! Låt mig vara ifred, jag är lycklig för att jag har fått kontakt med den här killen som jag pratar med nu. Du kanske skulle behöva träffa nån som gör dig lycklig med så du slutar vara en sån jävla bitter kärring i mina trådar 

Är du lycklig, med tanke på hur aggressiv du är mot i princip alla i dessa trådar?

Är det inte bättre om du jobbar lite med dig själv? Det är tråkigt att ske någon så självdestruktiv som "du".

• Anonym (r)
    Krocko skrev 2025-08-29 08:48:01 följande:
    Öh va? Jag önskade ju dig lycka till med den här killen? Jag tyckte uppriktigt synd om dig gällande den andra skitstöveln. Men du har uppenbarligen vaknat på fel sida idag Solig
    Den "andra" var inte en skitstövel. Haha.
  • Anonym (r)
    Anonym (Å) skrev 2025-08-29 10:34:30 följande:
    Jasså?
    De som tror det har tydligt inte läst inläggen.
  • Anonym (r)

Hur hittar "du" bara inneboende där du måste skriva om att vara tyst...???

Svar på tråden Distansförhållande