Distansförhållande
Du gick vidare snabbt va?
Du gick vidare snabbt va?
Hur ska man hinna träffas ?? Han jobbar ofta på eftermiddagar och kvällar nästan varje dag men man kanske planera så han kan ta ledigt några dagar, han kan nog bestämma sitt schema lite som han vill eftersom han är chef. Han har sagt att han vill träffa mig och jag vill träffa honom också jag vet att han kommer hem till jul iaf men det är ju 4 månader dit vill träffas nåt snart eller i höst också inte bara skriva i all evighet
menar du att ni pratat på facetime? 
Detta är verkligen en kvinnlig version av långköraren med 9000 inlägg. Exakt på pricken med nojor, dejta seriöst.
Känner att vi funkar på liknande sätt också för han har adhd och lätt autism och jag har add och lätt autism så vi förstår varandra och det känns skönt har nog insett att det aldrig kommer funka för mig att dejta en "normal" kille behöver träffa nån som accepterar mig och mina diagnoser som jag är och som förstår varför jag t.ex tycker det jobbigt med ögonkontakt och plötsliga förändringar och så
Är du lycklig, med tanke på hur aggressiv du är mot i princip alla i dessa trådar?
Är det inte bättre om du jobbar lite med dig själv? Det är tråkigt att ske någon så självdestruktiv som "du".

Hur hittar "du" bara inneboende där du måste skriva om att vara tyst...???