Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Distansförhållande

Anonym (G) skrev 2025-08-22 18:04:03 följande:
    Bra att det inte är större åldersskillnad! Om ni passar för varandra så kommer den åldersskillbaden inte att spela någon roll.
    Fem år är inte mycket,  jag är 12 år äldre än min man
     Fungerar kalasbra. 
  • Anonym
    Krocko skrev 2025-08-28 18:05:54 följande:
    Tur att du hämtat dig så snabbt från sveket från förra killen som inte ens pratat i telefon med. Förra veckan var du ju helt under isen. Bättre lycka med den här mannen önskar jag dig .
    Det är ju dock inte ts du citerar.
  • Anonym
    Krocko skrev 2025-08-29 07:46:24 följande:
    Jo det är det, hon glömde trycka på anonymknappen  i detta inlägg.
    Aha, ja det verkar du ju ha rätt i med tanke på hennes reaktion!

Jag tänkte helt enkelt inte på att det inte var en dubbelanonym du citerade.
    My mistake.
  • Anonym
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-30 01:01:30 följande:

Vilken är den bästa tiden att höra av sig ?

Han jobbar oftast  vardagar 16-22, Lördag 12-22
    Söndag 12-21. Antar att han är på jobbet en stund innan öppning och en stund efter stängning eftersom han är chef. Han är chef på restaurang.

Jag skrev ikväll och frågade vad han gjorde, han skrev bara "jobbar" , jag förstod att han jobbade då så tänkte innan att det inte var så stor idé att höra av sig men jag chansade och hörde av mig iaf. Det kanske är lite positivt att han svarade iaf fast han jobbade. Jag  vill höra av mig men jag vågar inte vara för på och höra av mig för mycket för då kanske han tröttnar på mig  får väl kanske vänta och se om han hör av sig själv senare. Om man jobbar på restaurang brukar man vara ledig nån gång i veckan då eller jobbar man varje dag ? Har inte koll riktigt på när han jobbar vet bara att han jobbar ganska så mycket. Om han är chef kan han ta ledigt någon helg då eller måste han alltid vara på jobbet då ? Jag förstår att det är mest folk på kvällar och helger så det är säkert extra mycket på jobbet då.

Nej, han jobbar inte alla kvällar i veckan. Det där är säkert de tider han jobbar, när han jobbar.

Måste du bo i ditt speciella boende för alltid, menar hur pass stora svårigheter har du?
    Får jag fråga i vilken ålder du är, det kanske står någonstans men jag orkar inte läsa alla kommentarer. =)
Svar på tråden Distansförhållande