Inlägg från: Anonym (BuffligaBertil) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BuffligaBertil)

Distansförhållande

Anonym (000anonym) skrev 2025-08-25 14:01:01 följande:
    Ja jo jag det kan jag väl göra men vet inte vad jag ska göra i hans lägenhet hela eftermiddagen och kvällen när han jobbar, han är inneboende hos en person också som äger lägenheten. Blir ju dock lika jobbigt för mig om jag ska åka ner till honom och ta tåg och buss så det nog lika mycket trafik för båda två. 

Ja jo det kan du väl men nä tydligen inte för du vet inte vad du ska göra. 

1. Gå ut ur lägenheten. Det finns saker att upptäcka även utomhus. 

2. Nej, det blir inte lika jobbigt för dig. Han jobbar sig halvt utbränd enligt dig. Du är arbetslös. Vem är mest i behov av återhämtning och att slippa tillbringa 4 timmar enkelväg på resor, tror du? 

• Anonym (BuffligaBertil)
    Anonym (000anonym) skrev 2025-08-30 12:07:01 följande:

Jag antar att det är positivt att han ändå svarar fast han jobbar ? När vi har skrivit med varandra så får jag känslan av att han är intresserad. Vi har pratat om att träffas nåt hoppas det blir nån gång snart ☺️. Vi har dock inte pratat om hur vi ska träffas och det är för tidigt att prata om än. Hade hoppats på att vi kunde ha träffats i jul för tänkte att han skulle komma till Uppsala och träffa sin familj då men jag såg att han hade lagt ut på sociala medier att han ska åka till Usa i december så vi kanske inte hinner träffas då vet inte hur länge han är där men antar iaf 1 vecka eller kanske 2.

Du frågade vad han gjorde, han svarade att han jobbar och du tänker att aha, då är det en bra tidpunkt att ringa honom? Det blir säkert populärt i längden. 

Svar på tråden Distansförhållande