Anonym (Planering) skrev 2025-08-24 20:09:17 följande:
Fortfarande, du kan ju åka direkt fredag och hem måndag morgon tex. Både jag och distanskärleken jobbar, när vi ses åker den ena på fredagen och hem söndag eftermiddag. Oftast är det jag som åker till honom, är då hos honom från typ kl 17 på fredag till kl 15 på söndag. Nu när det varit lov har det hänt att jag åkt hem måndag morgon istället eftersom barnen varit hos sin pappa så jag inte behövt passa att vara hemma när de kommer hem.
Du skyller på att du inte kan åka ner till honom för att du har vänner och familj i din stad. Du kan ju lika gärna söka jobb från hans stad. Släkt och vänner jobbar väl ändå på dagarna så de kan du ju inte träffa iaf på vardagar.
För mig låter det som att du vill hitta anledningar till att inte börja träffa denna person även om ni är attraherade av varandra.
Ja det kan jag ju göra men han jobbar fredag 16-22, lördag 12-22 , sön 12-21 han jobbar på restaurang så det är mycket gäster på helgen och kvällarna vi kan annars träffas på morgonen och förmiddagen innan han börjar jobba men han jobbar nästan varje dag är nästan orolig att han blir utbränd snart så mycket som han jobbar 😟 jag gillar honom jättemycket önskar dock om vi börjar dejta seriöst och vi dejtar ett tag att han flyttar tillbaka till Uppsala igen det hade varit lite enklare att träffas då