Inlägg från: Anonym (Avskyvärt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Avskyvärt!)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (mansperson) skrev 2025-08-23 14:29:45 följande:
    Det är ett feministiskt perspektiv, men bara ett perspektiv bland flera andra.
    Vaddå "feministiskt perspektiv"? Det handlar om människor som känner sig tvungna att sälja sex/ sina kroppar för att få ekonomin att gå runt och som utnyttjas av äckliga män som sätter sina egna behov framför andras lidande. Hoppas TS åker dit så det sjunger om det om han upptäcks.
  • Anonym (Avskyvärt!)
    Anonym (Luke) skrev 2025-08-23 20:59:33 följande:
    Du har en fördom om sex som inte stämmer. Klart man kan sälja sex utan att vara ett offer. 

Klart TS inte ska igenom ett helt liv utan att ha sex. Bara kör på!
    Män som är så desperata att de är redo att gå till prostituerade bör gå i terapi och snarare avhålla sig från tankar på sex.
  • Anonym (Avskyvärt!)
    Anonym (Luke) skrev 2025-08-24 06:56:10 följande:
    Jag har aldrig köpt sex och jag kommer inte att göra det heller så du är uppenbarligen ute och cyklar.

Jag har empati och kan således känna det här ur TS perspektiv. Man ska inte vara man och gå igenom ett liv utan att ha sex. Föds inget bra av det. Bättre att TS köper en prostituerad än att han blir som de där prästerna som ger sig på barn eller fullbordar en våldtäkt.
    Hur många gånger ska man behöva upprepa för er att sex inte är någon rättighet innan ni fattar?
  • Anonym (Avskyvärt!)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-08-24 15:08:14 följande:
    Avsikten är att du vill låtsas som att "sex är ingen rättighet" innebär att man får inte vara missnöjd bland annat.
    Annars vad är du ute efter? 
    ¨Missnöjd får du vara, men att mena att kvinnor borde ställa upp på sex med män de inte är intresserade eller attraherade av, är ju det erat resonemag går ut på vanligtvis. "Kvinnor har för höga krav", ja men se till att ställa högre krav på er själva då, jobba, jobba och jobba för att bli bättre och mer gångbara. Skaffa utbildning och ett bättre och mer välbetalt jobb. Odla en ödmjuk personlighet och fasa ut dina misogyna drag. Vad är det som är så svårt?
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?