Inlägg från: Anonym (Ja, dä ä dä!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja, dä ä dä!)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (Luke) skrev 2025-08-23 20:59:33 följande:
    Du har en fördom om sex som inte stämmer. Klart man kan sälja sex utan att vara ett offer. 

Klart TS inte ska igenom ett helt liv utan att ha sex. Bara kör på!
    Dä ä bar å åk!
  • Anonym (Ja, dä ä dä!)

Dä ä bar å åk!

På det!

• Anonym (Ja, dä ä dä!)

En bekant till mig påstår att de hade en "runktant" på korridoren i Lund för 25 år sedan.
    En studerande tjej som runkade av killar för några hundra kronor. Hon gjorde inget mer, enligt honom.

• Anonym (Ja, dä ä dä!)
    Anonym (Ville) skrev 2025-08-28 23:53:31 följande:

Jag har offtare sex med andra kvinnor än med den kvinna jag är gift med. inget jag är jättestolt över men jag kan absolut leva med mind beslut. Skulle dock aldrig köpa sex och gå till en prostituerad och förmodligen väldigt utsatt kvinna för att lösa mina sexuella behov. Man skall också vara medveten att man om man köper sex också helt dödar sitt marknadsvärde bland kvinnor om det uppdagas och personligen tycker jag att det är jättebra att personer som köper sex blir helt ointressanta på marknaden om det kommer fram. Sex för mig är något som sker under genuint samtycke utan tvång inte genom att utnyttja andra som befinner sig i en utsatt situation.

Hur har du kommit i kontakt med dessa kvinnor du träffar vid sidan av?
  • Anonym (Ja, dä ä dä!)
    molly50 skrev 2025-08-31 21:35:22 följande:
    På vilket sätt tror du att TS skulle må bättre av att utnyttja en kvinna i en utsatt situation? Att ens förespråka det är helt sjukt,i mina ögon.
    Jag får dessutom känslan av att TS inte bara söker sex utan även närhet och ett förhållande.
    Och då kan det vara bra att söka terapi för att få hjälp att bearbeta allt han går och har gått igenom.
    Så länge han inte börjar jobba med sig själv och sina problem så lär han inte må bättre.
    Och ett ligg är inte en universallösning på alla problem.
    Nej, är ingen universallösning. Handlar väl kanske om en isbrytare, något som ger ny energi, men såklat fel att betala för det.
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?