Anonym (Pingu) skrev 2025-08-26 20:59:48 följande:
Jag vet inte om jag skulle vilja ha det på mitt samvete faktiskt. Det jag är rädd för är att hon bara kommer ligga där på rygg som en död fisk och jag känner mig som en våldtäktsman. Det vill jag absolut inte göra. Och jag har faktiskt mentalt gett upp hoppet, jag har ingen ork att försöka igen. Tjejer har lagt benen på ryggen varje gång jag visat intresse i mitt liv som om jag vore ett missfoster eller något. Det är inte något som höjer självförtroendet direkt.Ja, men tycker faktiskt det är sunt att du tänker så att du inte vill känna dig som en våldtäktsman. För det är en stor chans att du kommer må dåligt efteråt. Fundera på det. Det kommer inte bli bättre om du köper sex.
Jag kan säga att jag levde lite i mörker förr och beskylld min dåliga självkänsla och mina misslyckanden på andra. Jag varit i djupaste deppen men långsamt tog jag mig ur det. Vet du hur? Kom på att jag var väldigt bra på att dansa... Jag kom på det helt plötsligt att jag känner rytm väldigt bra. Så jag började dansa och då blev jag glad och då träffade jag kvinnor och började ta hand om mig själv mer. Jag slutade vara bitter och jag började träna.
Sen helt plötsligt träffade jag min flickvän. Det har gjort att jag blivit mer social och ödmjuk och slutat med destruktiva ovanor som alkohol och att saker var kaos innan.
Men skulle ju inte träffat henne om jag inte tagit tag i mitt liv.
Jag tror du kan lösa detta utan göra något dumt. Jag tror du kan ta dig igenom det här. Tror du måste hitta något som du älskar och känner att du kan utvecklas inom. Sport, konst, matte... Vad som får ditt hjärta att slå.