• molly50

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 23:02:01 följande:
    Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-24 22:58:45 följande:
    Då har du inte tränat rätt eller länge nog.
    Det är mestadels genetiskt om man kan bygga muskler eller inte. Alla kan inte bli biff.
    Alla kvinnor vill inte ha biff heller. Lite lagomt räcker. 
  • molly50
    molly50 skrev 2025-08-25 14:22:34 följande:
    Alla kvinnor vill inte ha biff heller. Lite lagomt räcker. 
    Och det ska tilläggas att insidan är viktigast.
  • molly50
    Anonym (Pashto) skrev 2025-08-25 14:33:06 följande:

Enligt ts så är det så enkelt för kvinnor att göra en tuttoperation. Ts vill att det ska vara lika enkelt för honom. Därför tog saken om styrketräning upp av någon. 

....berättar naturligtvis mer om ts. Han tror att det enbart är ytan som räknas och att hans inre redan är så bra. Han har ju enligt sig själv "försökt" vara en bra person. Det "fungerade" inte (m a o han lyckades inte komma innanför brallorna på en kvinna)

Nu vill ts i stället utnyttja andra människor med förevändningen att han är det egentliga offret. Man får kalla kårar.

Ok. Jag förstår. Ja,lyckas man inte träffa någon trots ett fördelaktigt utseende så är det ju något annat som inte stämmer.
    Och då får man försöka ta reda på vad det är och börja jobba på det.

Och vad gäller ytan så är det väl inte så "bara" att operera brösten. Dessutom så vill väl inte alla män ha enorma silikonbröst liksom att inte alla kvinnor vill ha biffar. 
  • molly50
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-25 15:22:46 följande:
    Visst är mitt självförtroende idag i botten och påverkar mig negativt. Men det har inte alltid varit så, det gick inte bra för mig innan det hamnade i botten heller. Jag har provat alla dessa moderna swipeappar. Då sa folk men testa Match.com och Mötesplatsen, där är folk seriösa. Jag fick inte ETT ENDA svar där heller. Och när jag var 20-25 använde jag Happypancake, Badoo och kamrat.com (ja jag vet mest unga där men inte bara). Nätdejting suger. Det är dessa sidor som är den stora anledningen till att mitt självförtroende gick i botten.

Jag frågade frisören en gång typ, men hon verkade inte gilla den frågan. Förmodligen en amatörklippare men ändå. Mitt hår är begränsat.  Jag höll på i ungefär ett halvår fyra dagar i veckan på gym.
    Anonym (!) skrev 2025-08-25 00:01:23 följande:

Glömde en fråga. 
    Nu kommer jag använda mig av termer jag absolut avskyr, men jag vet inte riktigt hur jag annars ska uttrycka det. 
    Är det så att du försöker med tjejer i varierande snygghetsgrad?

Har du provat andra sätt än dejtingappar? Du kan ju t ex gå med i en förening om du har något intresse där du kanske kan träffa någon som delar det intresset. Eller kanske ´gå en danskurs t ex.
  • molly50
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-25 21:17:30 följande:
    Ja såklart. Men det har mest varit att träffa folk via skola (när jag skolade om mig relativt nyligen) och sedan via jobb. Aldrig tackat nej till något jag blivit bjuden till. Men nu med åren blir det ju mindre sånt. Folk är stadgade. Jag var som sagt väldigt aktiv när jag var yngre i allt möjligt, men det ledde inte till något.
    Ok. Då har du provat lite olika alternativ,i alla fall.
    Har du provat att bara bli vän med en kvinna? Ibland så kan ju det leda till något mer.
  • molly50
    Anonym (Pashto) skrev 2025-08-25 21:19:56 följande:

Nej, denne skyller förstås på sitt utseende för att han har ett uppenbarligen ohyggligt och avskräckande inre som han inte vill förändra. Han letar efter enkla vägar antagligen eftersom han egentligen känner sig ha rätt till någon annan. Han betraktar då sex som något alla andra "får" men inte han. Om man läser mellan raderna så finns det en del ilska. Framställandet av sig själv som ett offer är en del av detta aggressiva beteendet.

Denne fortsätter kalla sig för ful, samtidigt som han inte skulle stöta på andra "fula" Kalla sig själv för ful används mest för att förstärka bilden av sig själv som ett offer och därigenom rättfärdiga övergrepp på andra. 

Ts frågade efter åsikter i tråden men har inte en enda gång bemött mina. Ts vill enbart ha sympatier för att begå övergrepp vilket är en del av det här giftiga, aggressiva och obehagliga beteendet. I trådstarten så kan man utröna det underliggande budskapet relativt enkelt. Jag har full förståelse för att kvinnor håller sig undan. Antagligen håller sig män undan också. 

Ja,nu känner jag ju inte TS och vet inte hur han beter sig kring kvinnor.
    Men desperation är något som kan lysa igenom och avskräcka många kvinnor.

Ja,detta med att anklaga kvinnor för att inte swipea höger på mindre attraktiva män är ju dubbelmoral om han gör samma sak själv. Det kan jag hålla med om.
  • molly50
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-25 22:03:13 följande:
    Ja självklart, jag har haft kvinnliga vänner. Och har en nu också. Men vi är bara vänner. Det är också svårare att träffa fler vänner när man blir äldre :/
    Ok. Men du måste ju också förstå att allt inte sitter i utseendet. Insidan är också,minst lika,viktig.
    Det spelar ju ingen roll hur vacker man är om man inte har något på insidan.
  • molly50
    Anonym (Tanke) skrev 2025-08-25 14:38:34 följande:

Har inte läst tråden men min spontana tanke är hur det är möjligt för en kille att få upp den när han vet att tjejen inte är intresserad av honom utan helst velat slippa men gör det för pengar och kanske är utsatt för trafficking, 

Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-25 14:59:35 följande:
    Håller med. Det är sjukt att ens kunna bli kåt i en sådan situation. 
    Jag kan bara hålla med.

• molly50
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-26 00:11:46 följande:
    Utsidan ger insidan en chans. Även du (och jag) vill inte vara tillsammans med någon som ser ut hur som helst. En del människor är arbetslösa år efter år och sedan blir det en ond cirkel och dom har varit arbetslösa för länge och ingen vill anställa dom. Så är jag med kvinnor. Jag har haft enkelt i arbetslivet istället men otur i annat.
    Absolut. Men vill du fortsätta vara med en kvinna som kanske är jättevacker men inte har något på insidan som attraherar dig?
    Är utseendet allt för dig eller är det helheten som räknas?
    Ytlighet är inte heller så attraktivt,för den delen.
  • molly50
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-26 09:15:34 följande:
    Nej självklart vill jag inte det. Det är helheten som avgör. Men som sagt: Efter ett helt liv av att misslyckad och bli nobbad tror jag inte på det. Jag har mentalt gett upp att hitta någon. 
    Mandel skrev 2025-08-26 08:30:30 följande:

Förutom att det är olagligt så innebär det ju även lite andra saker som du och ditt samvete behöver brottas med.
    Om du inte lyckats hitta en kvinna som frivilligt velat ha sex med dig hittills i livet så är frågan hur du ska hitta någon som gör det frivilligt mot betalning.
    Och hur genuint tror du att det blir känslomässigt när du betalar för det? Hur ska det lätta ditt behov av närhet när du vet att personen endast gör det för pengarna?

Och den mentaliteten kan nog lysa igenom. Dålig självkänsla märks mer än vad man tror.
    Så kanske ska du börja jobba på den.
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?