-
Du har rätt i det.molly50 skrev 2025-08-25 14:22:34 följande:Alla kvinnor vill inte ha biff heller. Lite lagomt räcker.
-
Håller med.Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-25 14:59:35 följande:Håller med. Det är sjukt att ens kunna bli kåt i en sådan situation.
-
Bra råd.Anonym (Igen) skrev 2025-08-25 20:24:09 följande:
Jag tror inte att det skulle hjälpa dig särskilt mycket att köpa sex eftersom ditt underliggande problem är ett annat än avsaknad av sex, nämligen brist på socialt liv och meningsfulla aktiviteter. Du har startat flera andra trådar där du fått tips om hur du kan förändra din situation, t.ex. genom att gå i terapi och hitta nya intressen. Om du jobbar med dig själv på det sättet ökar du chansen till ett bättre liv och även sex/förhållanden på sikt.
-
Håller med.Anonym (Pashto) skrev 2025-08-27 12:44:04 följande:
Det är verkligen inte det som gör att ingen vill ha sex med dig. Sättet du uttrycker dig på, att du "försökt" vara en bra person men att det här bra-person-försökandet inte ledde till "det" är en ledtråd till varför människor undviker dig.
Bra personer köper inte andra medmänniskor. Du är obehaglig. DET är anledningen.
-
Instämmer.Anonym (Blä) skrev 2025-08-28 16:04:44 följande:så denna artikel ska motbevisa alla studier och forskning som finns i ämnet? Låt mig gissa, är du en man? Som tror att enstaka artiklar och individer är fakta och sanningen?
-
Verkar så.Anonym (Duger det?) skrev 2025-09-01 18:12:55 följande:Jag börjar tyvärr tro att en del som skriver här helt saknar empati för andra.
-
Dom flesta vill inte sölja sin kropp.Anonym (Kör) skrev 2025-09-08 17:31:15 följande:
Har så svårt att förstå att sälja "sin kropp" är så otroligt laddat. Vad är egentligen skillnaden mot att sälja sin tid som massör eller liknande?
Att leva i en ekonomisk relation som sannolikt tusentals personer/kvinnor gör, är ingen man höjer på ögonbrynen för, men om en kvinna vill ha sex mot betalning är det ett allvarligt brott. Snacka om total urspårning i detta land.
Självklart finns det många personer som inte mår bra i detta, men det är definitivt inte en sanning att alla är ett offer så som görs gällande i den allmänna debatten.
Min egen fru arbetade efter gymnasiet som "hora" en smart vacker kvinna som gillar sex och som snabbt ville kunna spara ihop till en egen lägenhet. Inget missbruk, ingen trasslig uppväxt eller psykisk ohälsa.
-
Håller med.Anonym (Duger det?) skrev 2025-09-11 20:51:33 följande:Hur går det till då? Du kanske kan sprida det så att arbetslösa och utslagna människor vet hur de gör för att skaffa sig ett jobb lite snabbt och får inte pengar på kontot like snabbt.
Vad jag menar har jag redan skrivit. -
Exakt så.Anonym (Den fria viljan) skrev 2025-09-16 14:28:32 följande:Förutom att det är olagligt? Då tycker jag att det är vidrigt att köpa en annan människa. Personen som du köper och begår övergrepp mot, är inte tacksam för detta. I det flesta fallen är det inte helt frivilligt. Så?.Ditt behov att ha sex, är inget försvar för att utsatta andra människor för detta. Det är en vidrig handling.
-
Vadå för hjälp?Anonym (Om du gör det) skrev 2025-09-17 18:23:37 följande:Så du tycker det är relevant om någon snackar om att någon är ingen rättighet när nan samtidigt får hjälp av myndigheterna att kunna ha ett sexliv eller för att kunna ha ett bra sådant?