Inlägg från: Anonym (Om du gör det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Om du gör det)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (Julk) skrev 2025-09-16 18:32:55 följande:
    Beror på? Kontext spelar ingen roll för det är orättvist skrev du ju precis?
    Jag gör ju i alla fall inte som olika personer nu gör. 
    Jag säger inte att något är ingen rättighet när jag samtidigt får något av samhället 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (!) skrev 2025-08-23 16:54:55 följande:

Det du upplever om du köper sex är inte närhet eller intimitet. Du köper dig ett varmt hål, varken mer eller mindre, och personligen tycker jag det är smaklöst att köpa sex.
    Sex eller intimitet är inte någon mänsklig rättighet utan ett privilegium mellan två individer. Det du upplever är inte samma enligt mig, och det for mig faktiskt en smula sorgsen att du tror det är det.

Verkligen en bluff. 

Om sex är ett privilegium och ingen mänsklig rättighet så skulle ingen länka till olika vänner på offentliga sidor på Facebook när det handlar om manlig oskuld eller män som är ofrivilligt ensamma.
    Det ska vara något pinsamt när någon man är utan sex. 

Ingen person hade då frågat om man vill testa sig för könssjukdomar när man ringer ungdomsmottagningen.
    (Det hände för länge sedan för mig när jag ringde för ett annan orsak).

Etc

Man ska vara en del av folks sexliv och sedan låtsas ni om att sex är ett privilegium 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-09-17 18:49:08 följande:
    Vad menar DU med ömsesidigt samtycke?
    Att kvinnor ställer upp på sex trots att de helst sluppit, är det ömsesidigt samtycke i dina ögon?
    Lagen säger inget om just ordet "ömsesidigt". 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-09-17 18:53:46 följande:
    Och det blir bara rättvist om kvinnor ställer upp på sex med män de inte attraherade av,eller? Så att ingen som vill ha sex ofrivilligt blir utan eller?
    Det är väl fortfarande dit du vill komma?
    Den lösningen snackar jag inte om nu. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-09-17 18:53:46 följande:
    Och det blir bara rättvist om kvinnor ställer upp på sex med män de inte attraherade av,eller? Så att ingen som vill ha sex ofrivilligt blir utan eller?
    Det är väl fortfarande dit du vill komma?
    Att någon ska ställa upp på sex behövs inte när jag sa att det argument blir först relevant när olika saker ska uppfyllas först. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-09-17 18:59:05 följande:
    Så inget har skrivits om förbud egentligen?
    En intressant fråga: Vad är det som gör att du tycker det är viktigt att svara på det som jag skriver?
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-09-17 19:11:26 följande:
    Ja, eftersom du då anser att sex är en rättighet ska andra väl i förlängningen hålla med dig om kvinnor ska ställa upp på sex med män de inte attraheras av?
    Och håller de inte med dig, ska du avgöra vad de får svara? Framförallt ska de inte svara ingen rättighet I något sammanhang alls?
    Jag syftar inte på det. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (.) skrev 2025-09-17 21:47:10 följande:
    Att de inblandade parterna samtycker till sexet som sker. Att från ömse sidor ska sexet ske med samtycke.
    Ja men ordet ömsesidigt kan betyda enligt olika personer att det ska vara exempelvis njutbart.
    Inte att man endast godkänner till just sexet. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (uh) skrev 2025-08-23 14:25:03 följande:

Det mest talande här är att du försöker linda in ett köp av en annan människas kropp i en berättelse om ditt eget lidande, som om din ensamhet och dina misslyckanden automatiskt skulle förvandla prostitution till någon sorts rättighet för dig, när sanningen är att det bara är ännu ett uttryck för den manliga övertygelsen om att kvinnor existerar för att stilla mäns behov, och det är precis därför köpta kroppar aldrig kan ge dig den närhet du inbillar dig att du förtjänar utan bara bekräftar din egen oförmåga att se kvinnor som något annat än servicepersonal för din frustration.

I så fall är han och snfra män också en servicepersonal. 
    Det måste finnas många kvinnor med hans problem också. 
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?