Vad tycker ni om att köpa sex?
Jag säger inte att något är ingen rättighet när jag samtidigt får något av samhället
Det du upplever om du köper sex är inte närhet eller intimitet. Du köper dig ett varmt hål, varken mer eller mindre, och personligen tycker jag det är smaklöst att köpa sex.
Sex eller intimitet är inte någon mänsklig rättighet utan ett privilegium mellan två individer. Det du upplever är inte samma enligt mig, och det for mig faktiskt en smula sorgsen att du tror det är det.
Det mest talande här är att du försöker linda in ett köp av en annan människas kropp i en berättelse om ditt eget lidande, som om din ensamhet och dina misslyckanden automatiskt skulle förvandla prostitution till någon sorts rättighet för dig, när sanningen är att det bara är ännu ett uttryck för den manliga övertygelsen om att kvinnor existerar för att stilla mäns behov, och det är precis därför köpta kroppar aldrig kan ge dig den närhet du inbillar dig att du förtjänar utan bara bekräftar din egen oförmåga att se kvinnor som något annat än servicepersonal för din frustration.