• Anonym (Pingu)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Jag har kommit till en punkt i livet där jag inser att jag aldrig kommer att få ha sex eller hitta en flickvän. Jag har försökt hela livet man har insett att min asperger och utseende gör att det är omöjligt, jag har blivit för långt upp i åren nu också. 

Vad tycker ni om en man som mig som köper sex? Som verkligen försökt vara en bra människa men inte lyckas få till det? Som mår sjukt dåligt av att aldrig få uppleva närhet? Jag vill också känna hur det känns.

• Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?
  • Anonym (C)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-12-07 20:23:58 följande:
    "ingen person har rätt till sex" och "har inte rätt till sex när partnern vill inte ha sex".
    Det är inte samma sak.
    Det är samma sak, jösses.
  • Anonym (Julk)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-12-07 20:23:58 följande:
    "ingen person har rätt till sex" och "har inte rätt till sex när partnern vill inte ha sex".
    Det är inte samma sak.
    Kan du svara på frågan om andra lösningar på problemet nu? 
  • Anonym (Bengt-Åke)

Jag tycker att det är alldeles för dyrt. Det är mycket billigare att ligga med min fru. Hon behöver bara lite blommor ibland.

• Anonym (Kimchi)

Nu har du gnällt på hur det INTE ska vara. Du har fått olika förslag av mig och även från andra. 

Hur ser den optimala situationen ut för dig? 

När du kort har förklarat det. Kan du kritiskt granska ditt tyckande då. Ser du om det skär sig på vissa ställen. Ser du vad som är rimligt och möjligt? 

Hitintills har du varit totalt tondöv för argument. Lär vara det framgent också. Men jag gör ett försök att fråga. Blir intressant att få svar och väldigt intressant att se vad du duckar för. 

• Anonym (C)
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-12-09 16:41:42 följande:

Nu har du gnällt på hur det INTE ska vara. Du har fått olika förslag av mig och även från andra. 

Hur ser den optimala situationen ut för dig? 

När du kort har förklarat det. Kan du kritiskt granska ditt tyckande då. Ser du om det skär sig på vissa ställen. Ser du vad som är rimligt och möjligt? 

Hitintills har du varit totalt tondöv för argument. Lär vara det framgent också. Men jag gör ett försök att fråga. Blir intressant att få svar och väldigt intressant att se vad du duckar för. 

Bra och klokt inlägg.
  • Hornper
    Anonym (Bengt-Åke) skrev 2025-12-09 15:55:39 följande:

Jag tycker att det är alldeles för dyrt. Det är mycket billigare att ligga med min fru. Hon behöver bara lite blommor ibland.

Tyvärr lurar du bara dig själv. Att gifta sig är det absolut dyraste sättet för en man att få sex.
    Tänk på alla kringkostnader (hus, barn m.m.), där du snabbt kommer upp i summor som överträffar priset för dina blombuketter med åtskilliga tio-potenser.
    Och så småningom tröttnar hon ändå.
  • Anonym (C)
    Hornper skrev 2025-12-09 19:16:07 följande:
    Tyvärr lurar du bara dig själv. Att gifta sig är det absolut dyraste sättet för en man att få sex.
    Tänk på alla kringkostnader (hus, barn m.m.), där du snabbt kommer upp i summor som överträffar priset för dina blombuketter med åtskilliga tio-potenser.
    Och så småningom tröttnar hon ändå.
    Man kan undra varför hon tröttnar...
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (C) skrev 2025-12-07 20:31:39 följande:
    Det är samma sak, jösses.
    Det blir som du menar att du har rättighet till sex när din partner vill ha sex med dig. 

Att först så säger du att sex är inte en rättighet för att sedan påstå att du har rättighet till sex med din partner. 
  • Anonym (Julk)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-12-09 21:36:10 följande:
    Det blir som du menar att du har rättighet till sex när din partner vill ha sex med dig. 

Att först så säger du att sex är inte en rättighet för att sedan påstå att du har rättighet till sex med din partner. 
    Fortfarand, sluta upprepa dig kring din egen tolkning av rättigheter
    Svara nu på frågan om vilka andra lösningar som finns . 
  • Anonym (Fråga dig själv)
    Anonym (Om du gör det) skrev 2025-12-09 21:36:10 följande:

Det är fortfarande ingen mänsklig rättighet.

Om min flickvän inte vill ha sex så har jag inte rätt till att ha sex med henne.

Om min flickvän vill ha sex så har jag fortfarande inte rätt till att ha sex med henne men vi har sex för vi båda vill ha sex.

Jag kanske inte vill ha sex och då har inte min flickvän rätt till att ha sex med mig.

Och sen om jag vill ha sex så har hon fortfarande inte rätt till att ha sex med mig men vi har båda sex för vi båda vill ha sex.

Förstår du?
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?