Hornper skrev 2025-08-31 19:39:37 följande:
Präktigt, politiskt korrekt svar som jag inte köper för fem öre. Jag tycker mig se klara indikationer på att TS mår skit redan nu och har gjort så länge. Det lär knappast bli sämre om han äntligen får det han så hett åstundar, nämligen ett rejält knull, med eller utan betalning.
Jag vill påminna om trådstartens rubrik är Vad tycker ni om att köpa sex?, inte Hur skall jag hitta en kvinna att leva tillsammans med? Jag har bara försökt besvara TS fråga efter bästa förmåga.
Ja, om någon undrar, visst har jag köpt sex själv! Det hände ett par gånger i min sedan länge flydda ungdom, långt innan den nuvarande sexköpslagen ens var påtänkt. Det är definitivt inget jag ångrar det minsta, tvärtom! Det var faktiskt de bästa sex-upplevelserna jag haft i hela mitt liv, och jag kan fortfarande le åt minnena.
Detta får bli mitt slutord i denna tråd. Lycka till nu, TS!
Opräktigt, svinigt svar som jag inte köper för fem öre! Jag tycker mig se klara indikationer på att TS mår skit och har gjort så länge. Det lär knappast bli bättre av att slänga pengar på att köpa sig ett knull. Och han verkar ju även söka närhet, men det konceptet är nog inte inget du begriper.
Att du ler åt att du köpt sex säger väl allt. Tragiskt. Pinsamt att folk tror att pengar kan ersätta respekt, känslor för att inte TALA om värdighet.Och om det är präktigt att vara emot sexköp så tar jag det som en komplimang. Tack!