Anonym (Fråga dig själv) skrev 2025-08-27 11:41:38 följande:
Tror det är mer oerfarenheten som utstrålar en osäkerhet som är problemet. Strunta i vad andra säger om oerfarenhet. Bygg upp din självkänsla. Prio nr 1.
Du har nog rätt. Men än så länge vet jag inte hur jag ska lyckas bygga upp den.
Anonym (Igen) skrev 2025-08-27 12:39:01 följande:
Det är i alla fall större chans att få hjälp med dina grundläggande problem genom terapi än genom att köpa sex. Och du inte är nöjd med terapeuten kan du byta till en annan.
Det har du rätt i. Problemet är att jag har gett upp sedan några åt tillbaka. Jag vet ärligt talat inte om jag har orken att hoppa upp på hästen och försöka igen :/
molly50 skrev 2025-08-27 14:05:51 följande:
Det kan ge dig verktyg att hantera dina känslor så att du kanske kan fokusera på annat istället.
Ja,men ofta så kan ju kvinnor råka ut för sk fuckboys som bara vill en sak.
De lurar kvinnorna att tro att de vill ha något seriöst när de egentligen bara vill ha en sak. Sex.
Och när de har fått det de vill ha så ghostar de.
Det är inte heller så roligt om man söker något seriöst. Och det kan få en att känna att man bara duger som ett onaniredskap.
Men ge åtminstone terapin en chans innan du ger upp.
Och jag tycker faktiskt också att du kan prata med din kvinnliga vän och fråga henne vad hon tror att det kan bero på att du inte lyckas träffa någon.
Om du vill ha ett ärligt svar och kanske få veta vad du kan göra för att ändra på situationen.
Ibland kan jag fokusera på annat, men jag måste sysselsätta mig varje vaken minut för att inte tänka på min situation. Och ja det finns många fuckboys, särskilt de snyggaste killarna är fuckboys. Kvinnorna dejtar ändå dessa i hopp om att han ska fastna för just henne. Jag vet inte ens vart jag ska börja ..... jag har verkligen inget förtroende för vårdcentralen. Senast fick jag bara antidepressiva.
Jag vill ha ett ärligt svar, men jag vill inte sätta någon i en jävlig situation. Jag skulle inte vilja bli tvungen att svara på det där sättet. Tänk om svaret är jävligt elakt?
Synd att jag inte vågar lägga upp bild här för det skulle vara kul med en ärlig bedömning.