Anonym (Pingu) skrev 2025-08-28 11:37:17 följande:
Du har nog rätt. Men än så länge vet jag inte hur jag ska lyckas bygga upp den.
Anonym (Igen) skrev 2025-08-27 12:39:01 följande:
Det är i alla fall större chans att få hjälp med dina grundläggande problem genom terapi än genom att köpa sex. Och du inte är nöjd med terapeuten kan du byta till en annan.
Det har du rätt i. Problemet är att jag har gett upp sedan några åt tillbaka. Jag vet ärligt talat inte om jag har orken att hoppa upp på hästen och försöka igen :/Ibland kan jag fokusera på annat, men jag måste sysselsätta mig varje vaken minut för att inte tänka på min situation. Och ja det finns många fuckboys, särskilt de snyggaste killarna är fuckboys. Kvinnorna dejtar ändå dessa i hopp om att han ska fastna för just henne. Jag vet inte ens vart jag ska börja ..... jag har verkligen inget förtroende för vårdcentralen. Senast fick jag bara antidepressiva.
Jag vill ha ett ärligt svar, men jag vill inte sätta någon i en jävlig situation. Jag skulle inte vilja bli tvungen att svara på det där sättet. Tänk om svaret är jävligt elakt?
Synd att jag inte vågar lägga upp bild här för det skulle vara kul med en ärlig bedömning.
Vad hade du velat ha för hjälp på VC?
Nej, jag tror inte att det varit ett dugg roligt om du lagt upp en bild. Det vore en riktigt dålig idé.
Fattar inte varför du är rädd för att fråga din vän. Varför skulle hon vara elak? Ni är ju vänner.