• Nandez

Idol 2925

I kväll är det åter dags för Idol, här kan prata om stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

• Svar på tråden Idol 2925
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-08-29 15:36:58 följande:
    Ok. Ja,då är det ju lite svårare.

Ja.det är jobb med ett akvarium. Och även de behöver ju mat om an är bortrest.
    Men har man tur så har man kanske grannar eller vänner som kan hjälpa till. 
    Jag har en väninna som har hund och hon kan aldrig åka längre bort typ wekend resa eller nåt. Vi kan inte vara och shoppa mer än några timmar innan hon måste vara hemma....För mig blir det stress och tänka att jag inte hinner med nåt.

Jag hade ackvarium länge, men städningen av den gjorde så att jag satte bort. Men jag älskar att se fiskarna hur länge som helst.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-08-29 18:16:52 följande:
    Jag har en väninna som har hund och hon kan aldrig åka längre bort typ wekend resa eller nåt. Vi kan inte vara och shoppa mer än några timmar innan hon måste vara hemma....För mig blir det stress och tänka att jag inte hinner med nåt.

Jag hade ackvarium länge, men städningen av den gjorde så att jag satte bort. Men jag älskar att se fiskarna hur länge som helst.
    Det är rogivande att titta på fiskarna 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-08-29 20:58:50 följande:
    Det är rogivande att titta på fiskarna 
    Absålut
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-08-29 18:16:52 följande:

Jag förstår att det kan bli jobbigt om man inte har tillgång till en hundvakt. 

Ja,det kan vara rogivande.
  • Nandez

Få se hur många man får se sjunga i kväll, det var inte så många förra lördagen

• Nandez
    molly50 skrev 2025-08-30 20:06:19 följande:

Hon var bra.

Ja, hon har en speciell och unik röst
  • molly50
    Nandez skrev 2025-08-30 20:07:13 följande:
    Ja, hon har en speciell och unik röst
    Ja,absolut. 
Svar på tråden Idol 2925