Inlägg från: Anonym (Noname666) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Noname666)

Otrohet

Borde jag berätta för hans flickvän att han och jag har haft kontakt varje dag hela sommaren ?? Jag vill inte ha honom tillbaka och det kanske är dumt att berätta för henne men jag får dåligt samvete av att gå runt med denna hemlighet. Vi hade planer på att träffas och börja dejta , vi skrev varje dag och skickade bilder och så om jag hade vetat att han hade flickvän så hade jag aldrig börjat skriva med honom men han sa att han var singel. Kan han anmäla mig för förtal on jag bara skriver till henne : Hej **** ! Jag vill inte ställa till något problem men jag vill bara att du ska veta att jag och ******* hade kontakt i sommar. Jag är ledsen jag visste inte att ni var tillsammans. Vi har ingen kontakt längre. Jag är orolig att han hotar mig om jag hör av mig till henne jag tyvärr märkt att han är narcissist och han gaslightar mig. Jag kanske inte borde höra av mig men på nåt sätt så tycker jag hon har rätt att få reda på det här han har bland annat skickat massor med dickpics och skrivit massor om sex och vad han vill att vi gör m.m

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Noname666)

Vet att han tyvärr inte har varit trogen i tidigare förhållanden heller. Ni skriver bara otrevligt kan låta bli att skriva tack.

• Anonym (Noname666)
    Anonym (Bö) skrev 2025-08-24 13:42:13 följande:

Självklart ska hans flickvän veta att han kommunicerar med andra och säger att han inte har någon flickvän. Och berätta för hans flickvän att du är rädd för konsekvenserna för dig själv.

Frågan är bara vad man ska skriva.. misstänker att han kommer bli skogstokig om han får reda på det här och börja hota mig jag har även bevis som jag kan skicka till henne om hon inte skulle tro mig där det står hans namn på snapchat och bilder han har skickat jag kommer såklart radera dom bilderna men jag tog screenshots på dom som bevis om hon inte tror på mig och jag har blockerat honom på sociala medier nu. Vi träffades dock aldrig så det kanske inte räknas som otrohet vi bara skrev men vi hade planer på att träffas 
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (Skuggan) skrev 2025-08-24 13:46:21 följande:
    Jag tycker verkligen att du ska tänka på dig själv först för han kommer bara att dra ner dig och göra dig osäker och det är så en narcissist fungerar dom gaslightar och vrider på allt tills man själv tror att man är problemet fast det inte är sant.

Om du vill så kan du svara henne en gång och säga sanningen men håll det kort och enkelt för du är inte skyldig att förklara allt i detalj och du har inte gjort något fel eftersom du inte visste att han hade flickvän.

Efter det tycker jag att du bara ska blockera honom överallt och inte ge honom någon chans att nå dig igen för han kommer säkert att försöka men det är bara för att hålla kvar kontrollen. Han kan hota och säga saker men det är mest snack för att skrämma dig och det är just därför det är viktigt att inte ge honom en enda öppning.

Det bästa är att lämna honom helt bakom sig och gå vidare för ju längre man håller kvar en sådan person i sitt liv desto svårare blir det att hitta tillbaka till lugn och trygghet.

Hon har rätt att få veta och du kan ge henne det men sen är det hennes resa att ta hand om och du ska inte fastna i deras drama. Du har redan sett vem han är och du behöver inte bära på skulden längre för den är inte din.
    Det väl extra känsligt eftersom dom har barn ihop också vet som sagt att han är narcissist och han är väldigt obehaglig när han är arg och rädd att han hotar mig att han ska anmäla mig för förtal eller stalking eller liknande 
  • Anonym (Noname666)
    Tow2Mater skrev 2025-08-24 14:37:10 följande:

Sluta var så egoistisk. Låt dem nu vara.

Jag anser att det är otrohet och hon har rätt att få reda på vad han håller på med bakom hennes rygg 
  • Anonym (Noname666)
    Tow2Mater skrev 2025-08-24 14:44:33 följande:
    Jag tror du mest vill göda ett ego och lätta ditt eget samvete, tror inte du bryr dig nämnvärt om hennes väl och ve. Du vill inte skapa problem säger du. Låt henne då vara.

Det finns trådar om exakt samma dilemma som inte alls är gamla om du söker.
    Nej jag bryr mig om henne för jag tycker hon förtjänar en bättre man en ett otrohet narcissistisk svin som han han kommer tyvärr aldrig att ändra sig hon och deras barn förtjänar bättre
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (f) skrev 2025-08-24 14:47:08 följande:
    Bevis.... "TS" vet inte ens om de faktiskt är tillsammans, det enda som finns är en random person online som "TS" hävdar har sagt att killen förut var i ett öppet förhållande, de är inte skrivna ihop eller något annat som tyder på annat än att de KNULLAR

eller "knullar" för seriöst... ahhahahahhaha
    Jo jag vet att dom har ett förhållande och det är många som säger samma sak om honom att han är narcissist, inte kan hålla sig till en tjej i taget, att han har varit otrogen tidigare m.m,  så det är mer än bara hon och jag som har samma åsikt om honom 
  • Anonym (Noname666)

Jag misstänkte för längesen att dom var tillsammans bland annat på sättet hon kommenterar hans inlägg och bilder och sen var det en hel del annat också bland annat att han inte ville prata i telefon och det ville han troligtvis inte för att hon var i bakgrunden..

• Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 16:02:29 följande:
    Han ville troligtvis inte prata i telefon med dig eftersom han inte hade för avsikt att ha ett förhållande med dig, han ville bara snappa och byta nakenbilder med dig.

Detta är en relativt vanligt form av ?porr? yngre män och kvinnor använder sig av nuförtiden, du var helt enkelt bara lite lätt runkmaterial för honom och han snappade med säkert 20-tals andra tjejer samtidigt. Då orkar man inte engagera sig för mycket med telefonsamtal och sånt.
    Jag tycker fortfarande inte att det är ok och jag står fortfarande för att jag tycker att det är otrohet 
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (H) skrev 2025-08-24 16:10:12 följande:
    Och ändå fortsatte du?
    Jag visste ju inte att han hade flickvän förrän jag fick reda på det för några dagar sen
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (Japp..) skrev 2025-08-24 16:18:49 följande:
    Samtidigt måste han ju låtsas vilja träffa ts, vilja prata I telefon med ts m.m för att få fler bilder. Det har ALDRIG varit mannens avsikt att någonsin träffa ts! Det förstod alla redan vid ts första trådar.

Ts vet INGENTING om denna man, bara vad nån helt okänd person har skrivit i en random grupp på nätet skriven av ett gäng bittra dumpade kvinnor.

Tycker att du ts borde söka stöd hos din personal/vårdare, terapeut, psykolog, kontaktperson eller någon annan vuxen du kan bolla dina tankar med. Sedan lägger du ner allt med denna människa och glömmer honom.

Att du har massa diagnoser ger dig ingen rätt att tillskriva honom något. (Narcissist)
    Nej och du vet ingenting om mig. Han är ju narcissist det hade du märkt själv om du hade pratat eller skrivit med honom så det är ju bara sanningen
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (Helene) skrev 2025-08-24 16:33:56 följande:
    Jag håller med. Känns måttligt falskt att säga att man inte vill skapa problem när man också vill berätta hur man hjälpt nåns kille vara otrogen. Vill man inte skapa problem är man tyst och låter otroheten komma fram på andra sätt. 
    Nähe men vad ska man skriva då kom med bättre förslag själv istället för att bara gnälla och att inte höra av sig är inget alternativ för jag vill höra av mig till henne för jag anser att hon har rätt att få reda på det här inget blir bättre för att man bara sopar problemen under mattan förr eller senare kommer det komma fram iaf
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (Japp..) skrev 2025-08-24 16:39:16 följande:
    När han redan tröttnat på dig, tagit bort dig, glömt och gått vidare. Då blev du plötsligt ännu mer desperat (om möjligt?) och vägrade släppa. Skrev Förlåt meddelande där DU bad så mycket om ursäkt för ditt (fullständigt galna!) beteende.  Hade han inte "dumpat" dig hade du aldrig avslutat det själv med honom. Det var ju du och enbart du som trodde ni skulle börja dejta och bli ett par.
    Jo jag hade visst dumpat honom själv och förresten var det jag som konfronterade honom med att han hade dejtingprofil och sen tog jag bort honom när han vägrade erkänna
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 17:14:25 följande:
    Var ärlig mot dig själv och alla andra här genom att åtminstone säga sanningen om varför du vill skriva till mamman till hans barn. Sanningen är ju att du vill förstöra så mycket som möjligt för den här killen eftersom han slutade höra av sig till dig och tog bort dig från sociala medier. Inte ens när du skickade ditt, enligt dig, ?högst genuina? förlåt meddelande ville han återuppta kontakten med dig.
    Då blev du helt jävla skogstokig (till och med värre än tidigare) och började hänga ut honom på forum och i grupper på sociala medier i syfte att få honom lynchad. Du stalkar hans familj och vänner på sociala medier och nu vill du dessutom skriva till mamman till hans barn endast i syfte att hämnas på honom, trots att du påstår dig vara över honom. Det är riktigt sjukligt och läskigt, jag hoppas och tror att om du skriver till hans barns mamma kommer de tillsammans gå till polisen där de upprättar en polisanmälan mot dig. Det du utsätter denna kille för är hotfullt och mycket obehagligt, rent av skrämmande. Du ägnar dig åt förtal och stalking på högsta nivå, dessutom mot någon du inte känner, som redan klart och tydligt visat att han inte vill ha någon mer kontakt med dig.
    Tro vad du vill men jag helt över honom vill inte ha tillbaka det äckliga kräket dör hellre. Jag vill höra av mig till henne för att hon ska veta vad han håller på med så hon kan avsluta deras relation och förhoppningsvis träffa en annan man som behandlar henne bättre och nej jag vill inte att dom gör slut för att jag vill ha honom om du nu tror det skulle inte ens ta i honom med tång men du kan ju gärna få honom så mycket som du försvarar honom fast du inte vet ett skit om honom och vad han har gjort 
  • Anonym (Noname666)

Och föresten raderade jag mitt förlåt meddelande jag skickade till honom han behöver inget jävla förlåt om det är nån som ska förlåt är det alla tjejer som han behandlat illa

• Anonym (Noname666)
    Tow2Mater skrev 2025-08-24 18:33:28 följande:
    Man behöver inte lägga sin näsa i blöt där den inte hör hemma.
    Detsamma ☺️
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 19:38:17 följande:
    Ja, du vill alltså hämnas på honom eftersom han inte ville ha något med dig att göra. Men jag hoppas att du kontaktar hans barns mamma, det kommer föra dem närmare varandra helt klart. Tvärtemot vad du tror, då du kommer framstå som en galen internetstalker.
    Ja då får det väl vara så då han är fortfarande ett otroget svin som inte förtjänar varken hennes eller nån annans kärlek.
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 20:14:56 följande:
    Uhum? För du känner ju honom så väl. Du har bara lyssnat på vad främlingar från en Facebookgrupp skapad för att hänga ut och förtala män skriver till dig. Det känns ju legit. 😆
    Jag vet definitivt mer om honom än vad du vet om honom iaf och ja han är ett otrohet narcissist äckligt svin 
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 22:01:42 följande:
    Du har aldrig träffat honom, inte ens pratat i telefon med honom. Du känner inte honom och inte heller hans familj eller vänner. Du har bara snappat med honom och skickat avklädda bilder, ni har aldrig haft en relation med varandra. Du behöver lära dig att inse skillnaden, har du pratat med personalen på boendet om din (över)reaktion på att en man du snappat med inte ville ha någon mer kontakt med dig?

Jag känner inte denna mannen heller men jag utgår från vad du själv sagt att du utsatt honom för och berättat. Det är du som framstår som spritt språngande galen här. Du begick ett brott när du valde att hänga ut och förtala honom på en stor Facebookgrupp. Du kan inte ta något som främmande kvinnor som är medlemmar på en sådan problematisk Facebookgrupp skriver till dig som svar på ditt inlägg för sanning.
    Ja och du har aldrig träffat mig och vet ingenting om mig. Ja ok vad kul då isåfall är det jävligt många tjejer som kan bli anmälda för förtal i den gruppen då fast dom bara varnar andra tjejer för killar som dom har träffat som gjort sexuella övergrepp och stalkat dom m.m. Hade killarna kunnat bete sig som vuxna män och inte småpojkar så hade dom aldrig hängts ut på gruppen från första början och om man inte vill träffa nån längre eller om man har flickvän så är det bättre att säga det än att man ska få reda på det av andra.
Svar på tråden Otrohet