• Anonym (f)

Otrohet

TS har ingen koll på om de är i ett förhållande eller inte. De knullar troligtvis för vem vill inte ligga? Senaste budet var att de var i ett öppet förhållande från någon random på FB... Starkt jobbat med otrohet i sånt förhållande.

TS är ingen hjälte om hon kontaktar utan en total galning. 

• Anonym (f)

Det är inga planer på att träffas om ingen skapar planer på att träffas. haha

• Anonym (f)
    Anonym (m) skrev 2025-08-24 14:18:28 följande:

Oavsett vad folk tycker gills som otrohet så hade jag velat veta hur han hade skrivit till någon annan om jag var flickvännen.

Du kan skriva precis som du tänkte men tillägga att du kan visa bevis om det önskas.

Bevis.... "TS" vet inte ens om de faktiskt är tillsammans, det enda som finns är en random person online som "TS" hävdar har sagt att killen förut var i ett öppet förhållande, de är inte skrivna ihop eller något annat som tyder på annat än att de KNULLAR

eller "knullar" för seriöst... ahhahahahhaha
  • Anonym (f)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 14:57:07 följande:
    Jo jag vet att dom har ett förhållande och det är många som säger samma sak om honom att han är narcissist, inte kan hålla sig till en tjej i taget, att han har varit otrogen tidigare m.m,  så det är mer än bara hon och jag som har samma åsikt om honom 
    Lägligt. Väldigt lägligt och passande för berättelsen.
  • Anonym (f)
    Anonym (B) skrev 2025-08-24 16:13:45 följande:
    En del är mer solidariska med killen än hans tjej. 
    Vi är inte solidariska med TS utsvävningar så läs igen.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Otrohet