Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Otrohet

Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 14:59:04 följande:

Jag misstänkte för längesen att dom var tillsammans bland annat på sättet hon kommenterar hans inlägg och bilder och sen var det en hel del annat också bland annat att han inte ville prata i telefon och det ville han troligtvis inte för att hon var i bakgrunden..

Han ville troligtvis inte prata i telefon med dig eftersom han inte hade för avsikt att ha ett förhållande med dig, han ville bara snappa och byta nakenbilder med dig.

Detta är en relativt vanligt form av ?porr? yngre män och kvinnor använder sig av nuförtiden, du var helt enkelt bara lite lätt runkmaterial för honom och han snappade med säkert 20-tals andra tjejer samtidigt. Då orkar man inte engagera sig för mycket med telefonsamtal och sånt.
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 17:01:48 följande:
    Nähe men vad ska man skriva då kom med bättre förslag själv istället för att bara gnälla och att inte höra av sig är inget alternativ för jag vill höra av mig till henne för jag anser att hon har rätt att få reda på det här inget blir bättre för att man bara sopar problemen under mattan förr eller senare kommer det komma fram iaf
    Var ärlig mot dig själv och alla andra här genom att åtminstone säga sanningen om varför du vill skriva till mamman till hans barn. Sanningen är ju att du vill förstöra så mycket som möjligt för den här killen eftersom han slutade höra av sig till dig och tog bort dig från sociala medier. Inte ens när du skickade ditt, enligt dig, ?högst genuina? förlåt meddelande ville han återuppta kontakten med dig.
    Då blev du helt jävla skogstokig (till och med värre än tidigare) och började hänga ut honom på forum och i grupper på sociala medier i syfte att få honom lynchad. Du stalkar hans familj och vänner på sociala medier och nu vill du dessutom skriva till mamman till hans barn endast i syfte att hämnas på honom, trots att du påstår dig vara över honom. Det är riktigt sjukligt och läskigt, jag hoppas och tror att om du skriver till hans barns mamma kommer de tillsammans gå till polisen där de upprättar en polisanmälan mot dig. Det du utsätter denna kille för är hotfullt och mycket obehagligt, rent av skrämmande. Du ägnar dig åt förtal och stalking på högsta nivå, dessutom mot någon du inte känner, som redan klart och tydligt visat att han inte vill ha någon mer kontakt med dig.
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 17:20:44 följande:
    Tro vad du vill men jag helt över honom vill inte ha tillbaka det äckliga kräket dör hellre. Jag vill höra av mig till henne för att hon ska veta vad han håller på med så hon kan avsluta deras relation och förhoppningsvis träffa en annan man som behandlar henne bättre och nej jag vill inte att dom gör slut för att jag vill ha honom om du nu tror det skulle inte ens ta i honom med tång men du kan ju gärna få honom så mycket som du försvarar honom fast du inte vet ett skit om honom och vad han har gjort 
    Ja, du vill alltså hämnas på honom eftersom han inte ville ha något med dig att göra. Men jag hoppas att du kontaktar hans barns mamma, det kommer föra dem närmare varandra helt klart. Tvärtemot vad du tror, då du kommer framstå som en galen internetstalker.
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 20:03:02 följande:
    Ja då får det väl vara så då han är fortfarande ett otroget svin som inte förtjänar varken hennes eller nån annans kärlek.
    Uhum? För du känner ju honom så väl. Du har bara lyssnat på vad främlingar från en Facebookgrupp skapad för att hänga ut och förtala män skriver till dig. Det känns ju legit. 😆
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 21:19:29 följande:
    Jag vet definitivt mer om honom än vad du vet om honom iaf och ja han är ett otrohet narcissist äckligt svin 
    Du har aldrig träffat honom, inte ens pratat i telefon med honom. Du känner inte honom och inte heller hans familj eller vänner. Du har bara snappat med honom och skickat avklädda bilder, ni har aldrig haft en relation med varandra. Du behöver lära dig att inse skillnaden, har du pratat med personalen på boendet om din (över)reaktion på att en man du snappat med inte ville ha någon mer kontakt med dig?

Jag känner inte denna mannen heller men jag utgår från vad du själv sagt att du utsatt honom för och berättat. Det är du som framstår som spritt språngande galen här. Du begick ett brott när du valde att hänga ut och förtala honom på en stor Facebookgrupp. Du kan inte ta något som främmande kvinnor som är medlemmar på en sådan problematisk Facebookgrupp skriver till dig som svar på ditt inlägg för sanning.
Svar på tråden Otrohet