Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 17:01:48 följande:
Nähe men vad ska man skriva då kom med bättre förslag själv istället för att bara gnälla och att inte höra av sig är inget alternativ för jag vill höra av mig till henne för jag anser att hon har rätt att få reda på det här inget blir bättre för att man bara sopar problemen under mattan förr eller senare kommer det komma fram iaf
Var ärlig mot dig själv och alla andra här genom att åtminstone säga sanningen om varför du vill skriva till mamman till hans barn. Sanningen är ju att du vill förstöra så mycket som möjligt för den här killen eftersom han slutade höra av sig till dig och tog bort dig från sociala medier. Inte ens när du skickade ditt, enligt dig, ?högst genuina? förlåt meddelande ville han återuppta kontakten med dig.
Då blev du helt jävla skogstokig (till och med värre än tidigare) och började hänga ut honom på forum och i grupper på sociala medier i syfte att få honom lynchad. Du stalkar hans familj och vänner på sociala medier och nu vill du dessutom skriva till mamman till hans barn endast i syfte att hämnas på honom, trots att du påstår dig vara över honom. Det är riktigt sjukligt och läskigt, jag hoppas och tror att om du skriver till hans barns mamma kommer de tillsammans gå till polisen där de upprättar en polisanmälan mot dig. Det du utsätter denna kille för är hotfullt och mycket obehagligt, rent av skrämmande. Du ägnar dig åt förtal och stalking på högsta nivå, dessutom mot någon du inte känner, som redan klart och tydligt visat att han inte vill ha någon mer kontakt med dig.