Inlägg från: Anonym (Japp..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Japp..)

Otrohet

felicityporter skrev 2025-08-24 16:02:29 följande:
    Han ville troligtvis inte prata i telefon med dig eftersom han inte hade för avsikt att ha ett förhållande med dig, han ville bara snappa och byta nakenbilder med dig.

Detta är en relativt vanligt form av ?porr? yngre män och kvinnor använder sig av nuförtiden, du var helt enkelt bara lite lätt runkmaterial för honom och han snappade med säkert 20-tals andra tjejer samtidigt. Då orkar man inte engagera sig för mycket med telefonsamtal och sånt.
    Samtidigt måste han ju låtsas vilja träffa ts, vilja prata I telefon med ts m.m för att få fler bilder. Det har ALDRIG varit mannens avsikt att någonsin träffa ts! Det förstod alla redan vid ts första trådar.

Ts vet INGENTING om denna man, bara vad nån helt okänd person har skrivit i en random grupp på nätet skriven av ett gäng bittra dumpade kvinnor.

Tycker att du ts borde söka stöd hos din personal/vårdare, terapeut, psykolog, kontaktperson eller någon annan vuxen du kan bolla dina tankar med. Sedan lägger du ner allt med denna människa och glömmer honom.

Att du har massa diagnoser ger dig ingen rätt att tillskriva honom något. (Narcissist)
  • Anonym (Japp..)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 16:25:04 följande:
    Jag visste ju inte att han hade flickvän förrän jag fick reda på det för några dagar sen
    När han redan tröttnat på dig, tagit bort dig, glömt och gått vidare. Då blev du plötsligt ännu mer desperat (om möjligt?) och vägrade släppa. Skrev Förlåt meddelande där DU bad så mycket om ursäkt för ditt (fullständigt galna!) beteende.  Hade han inte "dumpat" dig hade du aldrig avslutat det själv med honom. Det var ju du och enbart du som trodde ni skulle börja dejta och bli ett par.
  • Anonym (Japp..)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 22:26:56 följande:
    Ja och du har aldrig träffat mig och vet ingenting om mig. Ja ok vad kul då isåfall är det jävligt många tjejer som kan bli anmälda för förtal i den gruppen då fast dom bara varnar andra tjejer för killar som dom har träffat som gjort sexuella övergrepp och stalkat dom m.m. Hade killarna kunnat bete sig som vuxna män och inte småpojkar så hade dom aldrig hängts ut på gruppen från första början och om man inte vill träffa nån längre eller om man har flickvän så är det bättre att säga det än att man ska få reda på det av andra.
    De tjejerna har haft riktiga relationer med männen de skriver om. Du har aldrig haft det, kan du förstå skillnaden?
Svar på tråden Otrohet