• Anonym (Noname666)

Otrohet

Borde jag berätta för hans flickvän att han och jag har haft kontakt varje dag hela sommaren ?? Jag vill inte ha honom tillbaka och det kanske är dumt att berätta för henne men jag får dåligt samvete av att gå runt med denna hemlighet. Vi hade planer på att träffas och börja dejta , vi skrev varje dag och skickade bilder och så om jag hade vetat att han hade flickvän så hade jag aldrig börjat skriva med honom men han sa att han var singel. Kan han anmäla mig för förtal on jag bara skriver till henne : Hej **** ! Jag vill inte ställa till något problem men jag vill bara att du ska veta att jag och ******* hade kontakt i sommar. Jag är ledsen jag visste inte att ni var tillsammans. Vi har ingen kontakt längre. Jag är orolig att han hotar mig om jag hör av mig till henne jag tyvärr märkt att han är narcissist och han gaslightar mig. Jag kanske inte borde höra av mig men på nåt sätt så tycker jag hon har rätt att få reda på det här han har bland annat skickat massor med dickpics och skrivit massor om sex och vad han vill att vi gör m.m

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 16:02:29 följande:
    Han ville troligtvis inte prata i telefon med dig eftersom han inte hade för avsikt att ha ett förhållande med dig, han ville bara snappa och byta nakenbilder med dig.

Detta är en relativt vanligt form av ?porr? yngre män och kvinnor använder sig av nuförtiden, du var helt enkelt bara lite lätt runkmaterial för honom och han snappade med säkert 20-tals andra tjejer samtidigt. Då orkar man inte engagera sig för mycket med telefonsamtal och sånt.
    Jag tycker fortfarande inte att det är ok och jag står fortfarande för att jag tycker att det är otrohet 
  • Anonym (H)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 14:59:04 följande:

Jag misstänkte för längesen att dom var tillsammans bland annat på sättet hon kommenterar hans inlägg och bilder och sen var det en hel del annat också bland annat att han inte ville prata i telefon och det ville han troligtvis inte för att hon var i bakgrunden..

Och ändå fortsatte du?
  • Anonym (B)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 13:36:10 följande:
    Otrohet

Borde jag berätta för hans flickvän att han och jag har haft kontakt varje dag hela sommaren ?? Jag vill inte ha honom tillbaka och det kanske är dumt att berätta för henne men jag får dåligt samvete av att gå runt med denna hemlighet. Vi hade planer på att träffas och börja dejta , vi skrev varje dag och skickade bilder och så om jag hade vetat att han hade flickvän så hade jag aldrig börjat skriva med honom men han sa att han var singel. Kan han anmäla mig för förtal on jag bara skriver till henne : Hej **** ! Jag vill inte ställa till något problem men jag vill bara att du ska veta att jag och ******* hade kontakt i sommar. Jag är ledsen jag visste inte att ni var tillsammans. Vi har ingen kontakt längre. Jag är orolig att han hotar mig om jag hör av mig till henne jag tyvärr märkt att han är narcissist och han gaslightar mig. Jag kanske inte borde höra av mig men på nåt sätt så tycker jag hon har rätt att få reda på det här han har bland annat skickat massor med dickpics och skrivit massor om sex och vad han vill att vi gör m.m

En del är mer solidariska med killen än hans tjej. 
  • Anonym (Japp..)
    felicityporter skrev 2025-08-24 16:02:29 följande:
    Han ville troligtvis inte prata i telefon med dig eftersom han inte hade för avsikt att ha ett förhållande med dig, han ville bara snappa och byta nakenbilder med dig.

Detta är en relativt vanligt form av ?porr? yngre män och kvinnor använder sig av nuförtiden, du var helt enkelt bara lite lätt runkmaterial för honom och han snappade med säkert 20-tals andra tjejer samtidigt. Då orkar man inte engagera sig för mycket med telefonsamtal och sånt.
    Samtidigt måste han ju låtsas vilja träffa ts, vilja prata I telefon med ts m.m för att få fler bilder. Det har ALDRIG varit mannens avsikt att någonsin träffa ts! Det förstod alla redan vid ts första trådar.

Ts vet INGENTING om denna man, bara vad nån helt okänd person har skrivit i en random grupp på nätet skriven av ett gäng bittra dumpade kvinnor.

Tycker att du ts borde söka stöd hos din personal/vårdare, terapeut, psykolog, kontaktperson eller någon annan vuxen du kan bolla dina tankar med. Sedan lägger du ner allt med denna människa och glömmer honom.

Att du har massa diagnoser ger dig ingen rätt att tillskriva honom något. (Narcissist)
  • Anonym (f)
    Anonym (B) skrev 2025-08-24 16:13:45 följande:
    En del är mer solidariska med killen än hans tjej. 
    Vi är inte solidariska med TS utsvävningar så läs igen.
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (H) skrev 2025-08-24 16:10:12 följande:
    Och ändå fortsatte du?
    Jag visste ju inte att han hade flickvän förrän jag fick reda på det för några dagar sen
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (Japp..) skrev 2025-08-24 16:18:49 följande:
    Samtidigt måste han ju låtsas vilja träffa ts, vilja prata I telefon med ts m.m för att få fler bilder. Det har ALDRIG varit mannens avsikt att någonsin träffa ts! Det förstod alla redan vid ts första trådar.

Ts vet INGENTING om denna man, bara vad nån helt okänd person har skrivit i en random grupp på nätet skriven av ett gäng bittra dumpade kvinnor.

Tycker att du ts borde söka stöd hos din personal/vårdare, terapeut, psykolog, kontaktperson eller någon annan vuxen du kan bolla dina tankar med. Sedan lägger du ner allt med denna människa och glömmer honom.

Att du har massa diagnoser ger dig ingen rätt att tillskriva honom något. (Narcissist)
    Nej och du vet ingenting om mig. Han är ju narcissist det hade du märkt själv om du hade pratat eller skrivit med honom så det är ju bara sanningen
  • Tow2Mater
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 16:26:52 följande:
    Nej och du vet ingenting om mig. Han är ju narcissist det hade du märkt själv om du hade pratat eller skrivit med honom så det är ju bara sanningen
    Och ändå fortsatte du? Det att han hade flickvän var det du inte gillade, medan du accepterade det narcisstiska i era texter och kommunikationer?
  • Anonym (Helene)
    Tow2Mater skrev 2025-08-24 14:44:33 följande:
    Jag tror du mest vill göda ett ego och lätta ditt eget samvete, tror inte du bryr dig nämnvärt om hennes väl och ve. Du vill inte skapa problem säger du. Låt henne då vara.

Det finns trådar om exakt samma dilemma som inte alls är gamla om du söker.
    Jag håller med. Känns måttligt falskt att säga att man inte vill skapa problem när man också vill berätta hur man hjälpt nåns kille vara otrogen. Vill man inte skapa problem är man tyst och låter otroheten komma fram på andra sätt. 
  • Anonym (Japp..)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 16:25:04 följande:
    Jag visste ju inte att han hade flickvän förrän jag fick reda på det för några dagar sen
    När han redan tröttnat på dig, tagit bort dig, glömt och gått vidare. Då blev du plötsligt ännu mer desperat (om möjligt?) och vägrade släppa. Skrev Förlåt meddelande där DU bad så mycket om ursäkt för ditt (fullständigt galna!) beteende.  Hade han inte "dumpat" dig hade du aldrig avslutat det själv med honom. Det var ju du och enbart du som trodde ni skulle börja dejta och bli ett par.
Svar på tråden Otrohet