• Anonym (Noname666)

Otrohet

Borde jag berätta för hans flickvän att han och jag har haft kontakt varje dag hela sommaren ?? Jag vill inte ha honom tillbaka och det kanske är dumt att berätta för henne men jag får dåligt samvete av att gå runt med denna hemlighet. Vi hade planer på att träffas och börja dejta , vi skrev varje dag och skickade bilder och så om jag hade vetat att han hade flickvän så hade jag aldrig börjat skriva med honom men han sa att han var singel. Kan han anmäla mig för förtal on jag bara skriver till henne : Hej **** ! Jag vill inte ställa till något problem men jag vill bara att du ska veta att jag och ******* hade kontakt i sommar. Jag är ledsen jag visste inte att ni var tillsammans. Vi har ingen kontakt längre. Jag är orolig att han hotar mig om jag hör av mig till henne jag tyvärr märkt att han är narcissist och han gaslightar mig. Jag kanske inte borde höra av mig men på nåt sätt så tycker jag hon har rätt att få reda på det här han har bland annat skickat massor med dickpics och skrivit massor om sex och vad han vill att vi gör m.m

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (m)

Oavsett vad folk tycker gills som otrohet så hade jag velat veta hur han hade skrivit till någon annan om jag var flickvännen.

Du kan skriva precis som du tänkte men tillägga att du kan visa bevis om det önskas.

• Anonym (Noname666)
    Tow2Mater skrev 2025-08-24 14:37:10 följande:

Sluta var så egoistisk. Låt dem nu vara.

Jag anser att det är otrohet och hon har rätt att få reda på vad han håller på med bakom hennes rygg 
  • Tow2Mater
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 14:40:18 följande:
    Jag anser att det är otrohet och hon har rätt att få reda på vad han håller på med bakom hennes rygg 
    Jag tror du mest vill göda ett ego och lätta ditt eget samvete, tror inte du bryr dig nämnvärt om hennes väl och ve. Du vill inte skapa problem säger du. Låt henne då vara.

Det finns trådar om exakt samma dilemma som inte alls är gamla om du söker.
  • Anonym (f)
    Anonym (m) skrev 2025-08-24 14:18:28 följande:

Oavsett vad folk tycker gills som otrohet så hade jag velat veta hur han hade skrivit till någon annan om jag var flickvännen.

Du kan skriva precis som du tänkte men tillägga att du kan visa bevis om det önskas.

Bevis.... "TS" vet inte ens om de faktiskt är tillsammans, det enda som finns är en random person online som "TS" hävdar har sagt att killen förut var i ett öppet förhållande, de är inte skrivna ihop eller något annat som tyder på annat än att de KNULLAR

eller "knullar" för seriöst... ahhahahahhaha
  • Anonym (Noname666)
    Tow2Mater skrev 2025-08-24 14:44:33 följande:
    Jag tror du mest vill göda ett ego och lätta ditt eget samvete, tror inte du bryr dig nämnvärt om hennes väl och ve. Du vill inte skapa problem säger du. Låt henne då vara.

Det finns trådar om exakt samma dilemma som inte alls är gamla om du söker.
    Nej jag bryr mig om henne för jag tycker hon förtjänar en bättre man en ett otrohet narcissistisk svin som han han kommer tyvärr aldrig att ändra sig hon och deras barn förtjänar bättre
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (f) skrev 2025-08-24 14:47:08 följande:
    Bevis.... "TS" vet inte ens om de faktiskt är tillsammans, det enda som finns är en random person online som "TS" hävdar har sagt att killen förut var i ett öppet förhållande, de är inte skrivna ihop eller något annat som tyder på annat än att de KNULLAR

eller "knullar" för seriöst... ahhahahahhaha
    Jo jag vet att dom har ett förhållande och det är många som säger samma sak om honom att han är narcissist, inte kan hålla sig till en tjej i taget, att han har varit otrogen tidigare m.m,  så det är mer än bara hon och jag som har samma åsikt om honom 
  • Anonym (f)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 14:57:07 följande:
    Jo jag vet att dom har ett förhållande och det är många som säger samma sak om honom att han är narcissist, inte kan hålla sig till en tjej i taget, att han har varit otrogen tidigare m.m,  så det är mer än bara hon och jag som har samma åsikt om honom 
    Lägligt. Väldigt lägligt och passande för berättelsen.
  • Anonym (Noname666)

Jag misstänkte för längesen att dom var tillsammans bland annat på sättet hon kommenterar hans inlägg och bilder och sen var det en hel del annat också bland annat att han inte ville prata i telefon och det ville han troligtvis inte för att hon var i bakgrunden..

• felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 14:59:04 följande:

Jag misstänkte för längesen att dom var tillsammans bland annat på sättet hon kommenterar hans inlägg och bilder och sen var det en hel del annat också bland annat att han inte ville prata i telefon och det ville han troligtvis inte för att hon var i bakgrunden..

Han ville troligtvis inte prata i telefon med dig eftersom han inte hade för avsikt att ha ett förhållande med dig, han ville bara snappa och byta nakenbilder med dig.

Detta är en relativt vanligt form av ?porr? yngre män och kvinnor använder sig av nuförtiden, du var helt enkelt bara lite lätt runkmaterial för honom och han snappade med säkert 20-tals andra tjejer samtidigt. Då orkar man inte engagera sig för mycket med telefonsamtal och sånt.
Svar på tråden Otrohet