Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Gift man beter sig konstigt

Jimmy75 skrev 2025-08-26 20:11:31 följande:

Vi kan ju tro precis vad som helst och vi kan också ha jättefel. Det varken hjälper eller förändrar din situation ett dugg

Haha ironin
    Jimmy75 skrev 2025-08-26 18:41:48 följande:
    Ja men ett möjligt syfte med att krångla är ju just att testa hur mycket skit från honom du köper. Jag kan såklart inte säga säkert att det är skälet, men om det är det han vill så är det ett strategiskt utmärkt sätt att göra. 
  • Anonym (-)
    Anonym (TS) skrev 2025-08-27 01:36:24 följande:
    Jaha men läs då inlägget jag svarade på när jag skrev jättekrångligt, det stod ju om att han vill ha sex utan krångel! Och om det påståendet är sant så med hans beteende är det väl ändå han som isåfall krånglar till och komplicerar det hela kan jag tycka. För sig själv alltså. För mig har det inte varit något krångel eller skit att tala om. Så hur han skulle kunna tänka att nu ska han minsann se hur mycket jag kan stå ut med, förstår jag inte. Han har ju inte gjort något fel mot mig 
    Det är andra tråden jag jimmy bara kasta ur sig svammel. Han har inte läst det du skriver (eller inte begripit).
  • Anonym (-)
    Jimmy75 skrev 2025-08-27 19:56:15 följande:
    Nästan lite överraskande att du inte dykt upp på mitt jobb än för att skydda och varna alla där också. 
    Vilket jobb jimmy? Mig lurar du inte.
  • Anonym (-)
    Anonym (TS) skrev 2025-08-28 18:55:33 följande:
    Alltså vill du bara bråka, vara dryg eller vad är du ute efter? Vad tillför du till topic genom att skriva såhär?
    Väl sag! Hans sköra ego klarar inte av att man har olika åsikter. 
Svar på tråden Gift man beter sig konstigt