• Anonym (TS)

Gift man beter sig konstigt

Först var han väldigt på om allt möjligt vi skulle göra tillsammans, ett exempel på aktivitet jag sa att det passar inte så bra för jag är inte så bra på det, men det gör inget svarade han, bara han får vara med mig? Jag tog det med en nypa salt för vi hade inte ens träffats då. Jag sökte egentligen en kk bara men tänkte man får väl se. Vi sågs sen och sexet var ok och han var förvånad sa han att det blev ligga direkt. Efter det skrev han en konstig grej om att han hade ljugit om en sak men inte menat det, så han ville nu säga sanningen och att det nu skulle bli rätt mellan oss. Efter det hörde han inte av sig på flera dagar så skrev han till slut och jag blev förvånad, trodde inte jag skulle höra från honom igen. Han sa att han intresserad fortfarande så jag frågade så du vill ses igen? Då säger han att han fick så dåligt samvete efteråt och nu måste han tänka.

Vad är han ute efter egentligen?

• Svar på tråden Gift man beter sig konstigt
  • Tow2Mater

Han vill förvissa sig om att du kommer att lägga dig platt och följa hans minsta nyck och inte krångla. Det måste ju till för att han ska kunna träffa dig för sex vid sidan av sitt äktenskap.

• Anonym (TS)
    Tow2Mater skrev 2025-08-26 18:21:51 följande:

Han vill förvissa sig om att du kommer att lägga dig platt och följa hans minsta nyck och inte krångla. Det måste ju till för att han ska kunna träffa dig för sex vid sidan av sitt äktenskap.

Hur förvissar han sig genom att nu ska han tänka?

Jag har inte krånglat något, det är ju han som beter sig jättekrångligt
  • Jimmy75
    Anonym (TS) skrev 2025-08-26 18:31:51 följande:
    Hur förvissar han sig genom att nu ska han tänka?

Jag har inte krånglat något, det är ju han som beter sig jättekrångligt
    Ja men ett möjligt syfte med att krångla är ju just att testa hur mycket skit från honom du köper. Jag kan såklart inte säga säkert att det är skälet, men om det är det han vill så är det ett strategiskt utmärkt sätt att göra. 
  • Anonym (BesynnerligaBosse)

Jag håller med om att han beter sig konstigt. Är han gift borde han ju hålla kuken i byxorna framför andra damer än frugan? Mycket märkligt beteende.

• Anonym (Been there)

Inte första gången han är otrogen och frun är på sin vakt. Han gör såhär så du inte hör av dig i onödan utan ska vara tillgänglig för ett snabbt ligg när han kan ta risken.

• Tecum

Han har förmodligen en flickvän eller annan kk och när det blev sex på första träffen fick han dåligt samvete både för att han inte berättat för dig och för att han raggat kvinnor fast han hade någon. 
    Du har tydligen gjort intryck och nu funderar han på att dumpa vad han nu hade innan och bli ihop med dig istället.

• Anonym (TS)
    Jimmy75 skrev 2025-08-26 18:41:48 följande:
    Ja men ett möjligt syfte med att krångla är ju just att testa hur mycket skit från honom du köper. Jag kan såklart inte säga säkert att det är skälet, men om det är det han vill så är det ett strategiskt utmärkt sätt att göra. 
    Vadå skit? Mot mig har han ju inte gjort något ont direkt.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Been there) skrev 2025-08-26 19:29:20 följande:

Inte första gången han är otrogen och frun är på sin vakt. Han gör såhär så du inte hör av dig i onödan utan ska vara tillgänglig för ett snabbt ligg när han kan ta risken.

Nja det är inte riktigt så, jag bor långt från hans fru och han är på min ort för jobb.
  • Anonym (TS)
    Tecum skrev 2025-08-26 19:32:36 följande:

Han har förmodligen en flickvän eller annan kk och när det blev sex på första träffen fick han dåligt samvete både för att han inte berättat för dig och för att han raggat kvinnor fast han hade någon. 
    Du har tydligen gjort intryck och nu funderar han på att dumpa vad han nu hade innan och bli ihop med dig istället.

Jo, han hade berättat för mig att han var gift.
  • Tecum
    Anonym (TS) skrev 2025-08-26 19:38:59 följande:
    Jo, han hade berättat för mig att han var gift.
    Jag menar att han kan ha ännu en kk som han inte berättat om.

Träffa honom snarast och ta reda på vad han menar! Bättre det än att vi sitter här och gissar.
Svar på tråden Gift man beter sig konstigt