Gift man beter sig konstigt
Anonym (-) skrev 2025-08-27 15:01:32 följande:
Det är andra tråden jag jimmy bara kasta ur sig svammel. Han har inte läst det du skriver (eller inte begripit).
Men Jimmy brukar ju svara jättetrevligt och respektfullt och det gör han ju även i den här tråden. Han förklarar ju hur han menar. Han läser noga och engagerar sig. Det här är ett diskussionsforum där man har rätt att säga sin åsikt. Nu får ni allt gå och kamma er!
(Inte för att lägga ord i mun på dig, Jimmy. Du behöver ingen försvarsadvokat. Var bara tvungen att säga detta.)
Till TS: Jag tror att den gifta mannen är nöjd med det sex han fått. Eventuellt kan han tänka sig mer i brist på annat. Men du är inte nummer ett på orten, han har minst en annan tjej där som han ligger med. Att han säger att han "behöver tänka" är dels för att han vill ha dig kvar ifall han vill ha sex nån gång och inte har nån annan. Och dels för att inte riskera att du berättar för frun (den risken finns ju om han säger att varken du eller sexet inte var nåt särskilt och att han har dig som reserv).
Tow2Mater skrev 2025-08-26 18:21:51 följande:
Han vill förvissa sig om att du kommer att lägga dig platt och följa hans minsta nyck och inte krångla. Det måste ju till för att han ska kunna träffa dig för sex vid sidan av sitt äktenskap.
Eller så är han nöjd med det han fått och har TS i reserv ifall han skulle bli helt utan nån gång.
Anonym (TS) skrev 2025-08-26 19:57:18 följande:
Ja bara han hör av sig om träff så. Han behövde ju tänka på saken. Så känns inte som läge att jag ska fråga igen men under tiden ville jag veta vad andra tror om hans beteende.
Hur länge sen är det ni hördes?
Tecum skrev 2025-08-26 19:46:52 följande:
Jag menar att han kan ha ännu en kk som han inte berättat om.
Träffa honom snarast och ta reda på vad han menar! Bättre det än att vi sitter här och gissar.
Eller så kanske hon ska skita i honom bara. Det finns andra gifta män som söker kk men som är trevligare och enklare att kommunicera med.
Tecum skrev 2025-08-26 19:32:36 följande:
Du har tydligen gjort intryck och nu funderar han på att dumpa vad han nu hade innan och bli ihop med dig istället.
Knappast! Tvärtom, han har TS i reserv ifall han blir utan sex. Samt håller henne på gott humör så hon inte skvallrar för frun.
Anonym (Been there) skrev 2025-08-26 19:29:20 följande:
Han gör såhär så du inte hör av dig i onödan utan ska vara tillgänglig för ett snabbt ligg när han kan ta risken.
Precis. "Behöver fundera" = "gå och hoppas och var tillgänglig men hör inte av dig, bli glatt överraskad och var beredd på sex snabbt om jag hör av mig helt out of the blue".
Anonym (TS) skrev 2025-08-27 14:16:14 följande:
Ja jag sa där i början att vi kan ta det lugnt med såna planer vi vet ju inte ens om vi gillar varandra IRL. Jag vet inte om han själv trodde på det han planerade eller om det var ett medvetet spel från hans sida. Men du har ju rätt i att han tar inte ansvar för det nu oavsett intentionen. Det han hävdade att han ljugit om handlade om en detalj om honom. Kanske för att undvika att jag skulle kunna hitta han adress eller nåt. Jag misstänker lite att det kan ha var tvärtom, att han ångrar att han berättade och sen kallar det för en lögn för att jag ska liksom glömma den första informationen om du förstår hur jag menar
allefall det är ingen fara med mig om jag säger så, jag har inte räknat med någonting från den här mannen men hans beteende är som något jag aldrig varit med om tidigare. Och jag är också självisk kan man väl säga jag träffade ju honom för att själv få ut något av det. Men jag sa åtminstone klart och tydlig att jag vill inte planera att vi kommer göra något av det där utan vi får se om det känns bra. Det var värsta förhållandegrejerna han målade upp
Sådär gör män. Inget konstigt med det. De målar upp förhållandeplaner för att få sex. Talk is cheap. Det betyder inget.
Kan du hitta hans adress eller är han anonym? Har du kollat upp att han är den han sagt att han är?
Om du inte är förälskad och olycklig så skit i den här patetiske strulpellen som är otrogen, ljuger och lovar en massa. Var sexet så fantastiskt eller vad är grejen?!