• Anonym (Sparrisen)

Olagligt råd

Hej
    Gick till en kvinnlig psykolog i Lund för flera år sedan. När jag sa att jag aldrig hade haft sex med en kvinna sa hon att jag måste få professionell hjälp. Vad kan hon menat med det? Menade hon att åka till Köpenhamn? Eller vad tror ni? Vad är alternativet?

• Svar på tråden Olagligt råd
  • Anonym (h)

tror att du hoppade över 15 steg här

• Anonym (Igen)
    Anonym (Sparrisen) skrev 2025-08-31 15:03:30 följande:
    Olagligt råd

Hej
    Gick till en kvinnlig psykolog i Lund för flera år sedan. När jag sa att jag aldrig hade haft sex med en kvinna sa hon att jag måste få professionell hjälp. Vad kan hon menat med det? Menade hon att åka till Köpenhamn? Eller vad tror ni? Vad är alternativet?

Är det du som hävdar att du inte får tjejer för att du är ful som startar ännu en tråd?
  • Anonym (GA)
    Anonym (Igen) skrev 2025-08-31 15:10:10 följande:
    Är det du som hävdar att du inte får tjejer för att du är ful som startar ännu en tråd?
    Antagligen.

Och har han inte gjort det på 15 år så lär det inte hända nu heller. Det senaste är att han ska plastikoperera sig. Han är kort och smal, så undrar vad det är han ska operera.
  • Anonym (Sparrisen)

Vet inte vem ni babblar om? Det är väl med troll som med reklamshittification något man får stå ut med.

• Anonym (Jasmine)

Självklart pratar din psykolog INTE om prostitution. 

Din psykolog menar givetvis att du behöver hjälp för att ta dig ur dina svårigheter som gör att du inte hittat en kvinna. Dvs terapi av olika slag för att komma vidare i livet och läka vad du än har varit med om. 

• Lynx123

Din psykolog menar att du behöver hjälp med ditt sätt att tänka, inte att du ska våldföra dig på kvinnor.

• Jimmy75

Även om det är hur uppenbart som helst att hon inte gett dig något olagligt råd...såvida du inte tycker du bröt lagen genom att prata med en psykolog (professionell hjälp), så är mitt råd att NÄSTA gång du undrar vad den du pratar med menar med något de säger - prova att FRÅGA just det.....till den som säger det.

• Anonym (Eli)
    Olagligt råd

Hej

Du kunde ju liksom... ha frågat vad hon menade? Då hade du inte behövt gå och grubbla i flera år på vad hon menade. Jaja, det är ju för sent för det nu. Hon menade att du behöver professionell hjälp från en psykiater.

Och inte att du skulle ligga med din psykiater, bara för att förtydliga.
  • Anonym (Det finns fler som har det tufft)
    Anonym (Igen) skrev 2025-08-31 15:10:10 följande:
    Anonym (GA) skrev 2025-08-31 15:17:59 följande:
    Antagligen.

Och har han inte gjort det på 15 år så lär det inte hända nu heller. Det senaste är att han ska plastikoperera sig. Han är kort och smal, så undrar vad det är han ska operera.

Varför är det så många kvinnor som tror att dom dumma obekväma trådarna man inte gillar är skrivna av samma man? Ofta tror dessa kvinnor även att samma man har flera konton. Foliehattar är vad ni är.

Ni tror inte att det finns fler män som vädrar sin frustration på forumet?
  • Anonym (Omega)
    Olagligt råd

Hej

Håller med att det var ett konstigt råd iom. att TS ju gick till psykolog och således redan fick professionell hjälp. Vilken annan hjälp skulle det i så fall vara? Vore konstigt att hänvisa till psykiater med mindre psykologen ansåg att TS led av någon psykos vilket ju i så fall inte framgår av historien i TS.
Svar på tråden Olagligt råd