Inlägg från: Anonym (lämna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lämna)

Min man…. Och bonusbarnet

beli skrev 2025-09-01 11:36:56 följande:

Alltså, ärligt talat tycker jag att det riktiga problemet här är att han kränker dig i er vardag genom att kalla dig fruktansvärda saker. Så fort jag kom till de orden i din text så höjde jag på ögonbrynen och tänkte att jag ALDRIG I LIVET skulle ha fortsatt vara ihop med honom efter de orden. Nåt har ju redan gått sönder i er relation, i mina ögon går det inte att laga helt och hållet igen.

Antingen kan du fortsätta med honom och ni kan fortsätta bråka och ha er, eller så kan du respektera dig själv och markera att så där behandlar man inte dig.

Jag ser inte sonen som ett problem, han är ett barn. Problemet är din man, som är vuxen.

Jag håller med. Att kalla dig för hora och fitta är psykisk misshandel och du bör därför lämna honom. Man kan bara undra om han var likadan innan ni skaffade ett gemensamt barn eller om det har kommit först efteråt.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Hej) skrev 2025-09-01 15:08:11 följande:
    Nej tror att du missförstår, jag förklarade hur hans beteende utspelar sig pga stressen kring hans son. Ja skyller ej på sonen utan jag förklarar lite bakgrund. Hur pass illa det är.
    Men herregud, att han kallar dig fula ord beror inte på stress utan på att han är en idiot. Varför vill du leva med en sån?
Svar på tråden Min man…. Och bonusbarnet