För första gången kan jag detta!!!
I hela mitt liv har jag haft så svårt att känna tillit, känna att det känns naturligt att vidröra en Man intimt På ett naturligt känslosamt sätt och låta han göra samma sak på mig för att jag inte känt mig trygg i mig själv och för att min självkänsla aldrig funnits där och för att jag har haft svårt för att få djupa känslor där allt sånt intimt ska falla naturlig. Och för 10 månader sen träffade jag en Man som jag är sambo med idag och han är den första som någonsin fått mig att älska på ett sätt jag aldrig gjort tidigare, jag älskar hur han rör vid mig på alla sätt även intimt och känner mig så trygg med det på alla sätt som finns och hur jag för första gången i mitt liv älskar och vara röra vid honom intimt alla sätt som finns och känna att jag älskar varje centermeter av honom och vill inget annat än att vidröra honom hela tiden, i mina ögon när han är helt naken är han det vackraste mina ögon skådat och att känna för första gången att älska vidröra någon så som jag gör med honom är magiskt. Innan har jag aldrig gett någon oralt/intimt där bara han är i fokus och struntat i mig själv innan inte förs än nu med min sambo, jag älskar att röra vid honom varje chans jag får även om jag blir utan. jag njuter av det på ett sätt jag aldrig någonsin gjort förr och allt detta måste tyda att jag troligen funnit min själsfrände.
eller vad säger ni?? 🤩